این قهرمانی شیرین تر از قطب و باقلوای یزد بود


ساعت: 19:58
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815565

سرمربی شهداب مقاومت یزد اولین قهرمانی والیبال مردان تیمش را شیرین تر از قطاب و باقلوای یزد خواند و گفت: رقابت های لیگ به پایان رسیده و باید از این به بعد به فکر تیم ملی والیبال ایران باشیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم مقاومت شهداب یزد در دیدار برگشت فینال مسابقات والیبال برترین های مردان باشگاه های جام ملت های ایران «سردار دهلاها» با نتیجه سه بر یک مقابل پیکان تهران قرار گرفت. پرافتخارترین تیم این مسابقات قهرمان لیگ برتر شد.

علیرضا تولوکیان با ارزیابی عملکرد تیمش در دومین دیدار فینال گفت: ابتدا باید خدا را شکر کرد. برای اولین بار است که چنین اتفاقی در والیبال کشور رخ می دهد و به شخصه یادم نمی آید این تیم در نیمه هشتم جدول باشد اما در نهایت بر سکوی قهرمانی خواهد ایستاد. اما مقاومت شهداب یزد برای اولین بار چنین اتفاقی را رقم زد و باید به مجموعه شهداب تبریک بگویم. شیرینی این قهرمانی برای هواداران تیم قطبی و باقلوای یزد شیرین تر است. جانشان نو. بچه ها زحمت کشیدند و من کمترین سهم را داشتم.

سرمربی شهداب مقاومت یزد افزود: با تلاش، خودباوری و از خودگذشتگی جایزه گرفتیم. پیکان تیم پرافتخاری است و تیمی نیست که به این راحتی خرید کند. پیکان تیمی با ترکیب بسیار خوب و تجربه کافی و بازی مقابل شهداب با بیش از 10 آرنج مختلف بود. اما برای هر آرنج این تیم برنامه داشتیم و جواب دادیم. ما حتی با بازیکنانمان همه چیز را پیش بینی می کردیم. موفقیت تیم ما مرهون همدلی و تکیه بر تاکتیک بود. اگر مربی ابزار لازم را نداشته باشد، کاری انجام نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه دستش برای تعویض بازیکن باز است، گفت: باید از همه تشکر کنم. استان یزد از لحظه ای که برای اولین بار مدال طلای لیگ برتر والیبال را کسب کرد باید برای حفظ این قهرمانی تلاش کند. قهرمانی بخشی از کار است، اما حفظ قهرمانی بسیار سخت تر است. ما در حالی قهرمان شدیم که برخی از استان های والیبال مانند آذربایجان غربی و گلستان هنوز لیگ برتر را کسب نکرده اند. البته مسئولان والیبال استان یزد از اتفاقاتی که برای والیبال شهرشان افتاده آگاه هستند.

طلوکیان ضمن تشکر از شهداب ادامه داد: می خواهم کارمندان، بازیکنان و تیم مدیریتی جداگانه داشته باشم. تشکر ویژه از مجموعه رسانه ای که بیش از هر مدیر دیگری از جوانان حمایت کرد. امروز میلاد حضرت علی (ع) و روز جوانان بود و به همه نشان دادیم که مربی جوان می تواند. مدیرعامل شهداب زیر 25 سال و مدیر جوانی است. یک تشکر ویژه دیگر از همسرم دارم. هیچکس نمی دانست، اما کل برنامه بدنسازی تیم من توسط همسرم (دکتر واحدی) برنامه ریزی شده بود. برای سومین بار از همسرم برنامه بدنسازی دریافت کردم، او ملی پوش بود. حاصل تلاش او را می توان در بدنسازی بازیکنان شهداب یزد دید.

وی با تاکید بر اینکه این پیش بینی کار درستی نبود، گفت: واقعیت این است که قدرت ما در حال رسیدن به تیر بود. پیکان بازیکنان باتجربه و شایسته ای داشت و در لحظاتی که شاگردان شهداب شکست خوردند به دلیل کم تجربگی و عدم حضور در فینال بود. اما روز اول که وارد کادر مربیگری شهداب شدم به بچه ها گفتم می خواهیم به فینال برسیم. پیکان تیم کوچکی نیست و دوازده قهرمانی دارد اما نمی خواستیم به قهرمانی سیزدهم برسیم. برای رسیدن به گل مشکل زیادی داشتیم اما موفق شدیم.

سرمربی مقاومت شهداب یزد در خصوص حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا به عنوان نماینده والیبال کشورمان گفت: قطعا شهداب برای حضور در این رقابت ها برنامه خاص خود را دارد. فدراسیون هم به ما کمک می کند. باید ملی فکر کنیم چون شهداب والیبال کشورمان است و کار سختی در پیش دارد. از طرفی همه جوانان شهداب یزد مقاومت خود را نشان داده اند و فکر می کنم تیم ملی والیبال ایران غذای خوبی دریافت کرده و می تواند در تیم ملی ایران بدرخشد. از این به بعد باید به فکر تیم ملی باشیم. هم تیم مقاومت شهداب یزد به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های کشور و هم تیم ملی ایران باید مورد حمایت قرار گیرند. ما باید تسلیم شویم و مشکلات را تحمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید