این مربی سرشناس تمایلی به نیمکت استقلال ندارد

این مربی سرشناس تمایلی به نیمکت استقلال ندارد

پس از قهرمانی استقلال و جدایی عجیب فرهاد مجیدی از این تیم، مصطفی آجورلو مدیرعامل آبی ها خیلی سریع برای انتخاب سرمربی این تیم تلاش کرد. بهترین ورژن داخلی نیمکت استقلال به گفته مدیران این تیم جواد نکونام سرمربی فعلی فولاد خوزستان بود و همین مشکل خیلی ها را دوباره به فکر کاپیتان سابق آبی پوشان این تیم انداخت.

اما پس از روزها گمانه زنی، نکونام تصمیم گرفته و تصمیمی برای قبول استقلال ندارد. البته این تصمیم کاملا منطقی به نظر می رسد چرا که این تیم فصل گذشته بدون شکست قهرمان لیگ برتر شد و در صورت کسب نتایج ضعیف، سرمربی آن تحت فشار هواداران و رسانه ها قرار می گیرد. بدون شک هیچ مربی ایرانی ریسک هدایت استقلال را در این شرایط برای خود و زندگی نامه اش نمی پذیرد.

موضوع دیگر این است که نکونام از محبوبیت چندانی در بین هواداران استقلال برخوردار نیست و زمانی که گمانه زنی ها درباره نیمکت نشینی او روی نیمکت آبی ها آغاز شد، هواداران قهرمان لیگ برتر واکنش خوبی به این تصمیم نداشتند و از این انتخاب استقبال نکردند.

با این حساب مدیران استقلال یا باید به سراغ گزینه داخلی دیگری که راه حل منطقی به نظر نمی رسد روی بیاورند یا در صورت شکست در فصل آینده به سراغ گزینه های بیرونی بروند که تحت فشار شدید قرار نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید