سکوت مشکوک این مربی سرشناس درباره مذاکره با استقلال

سکوت مشکوک این مربی سرشناس درباره مذاکره با استقلال

اولین و مهم ترین پیام آندره آ استراماسیونی به هواداران استقلالی این بود که در روزهای اخیر هرگونه خبر یا مصاحبه ای مبنی بر مذاکره استقلال با سرمربی ایتالیایی در قطر یا امارات شایعه بی اساس است و هیچ مذاکره ای با استراماچونی انجام نشده است. در واقع استراماچونی با این کار آب پاکی را روی دست همه هواداران استقلال ریخت و گفت تصمیمی برای بازگشت به ایران و سرمربیگری استقلال ندارد.

اما دومین و مهمترین پیام او به هواداران استقلال این بود که اگر شایعات کذب است، باید به آنها پاسخ دهند و تکذیب کنند. چیزی که تاکنون ندیده ایم، از سوی دیگر گزینه سرمربیگری استقلال.

اینکه چرا جواد نکونام مانند استراماکونی به شایعات مذاکره استقلال با سرمربی فولاد واکنشی نشان نداد، برای همه سوال شده است. چرا او مانند سرمربی ایتالیایی سابق استقلال به تمام شایعات تاریخ ساز پایان نداد تا تمرکز بیشتری روی تیم فولاد خوزستان برای ورود به لیگ برتر بعدی داشته باشد؟

سکوت قابل توجه جواد نکونام در روزهای اخیر، در حالی که بسیاری از هواداران استقلال به دنبال این هستند که بفهمند مصطفی ایرلو و تیم مدیریتی اش برای روشن شدن تکلیف کادرفنی استقلال چه می کنند، گمانه زنی هایی را در مورد احتمال هدایت نکونام به آنها ایجاد کرده است.

جواد نکونام یکی از مربیان استقلال است که در دوازدهمین دوره لیگ برتر موفق شد تحت هر شرایطی با استقلال قرارداد ببندد و با این تیم در این فصل قهرمان لیگ برتر شود. بهش میگن باشگاه استقلال. در روزهایی که شایعه شده بود او می خواهد جواد نکونام را به عنوان سرمربی استقلال به باشگاه بیاورد اما اقبال عمومی و محبوبیت فرهاد مجیدی مانع از این تصمیم ایرلو شد.

قطعا این سکوت به زودی توسط نکونام شکسته خواهد شد و آنگاه تکلیف بسیاری از سوالات مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید