صدای پای مربی سرشناس دور نیمکت استقلال!

صدای پای مربی سرشناس دور نیمکت استقلال!

مشکل اینجاست که بازیکنان به هر حال برای ریکاردو ساپینتو بازی نمی کنند و این در بازی با مس رفسنجان و تراکتورسازی خود را در عملکرد این تیم نشان داد که بازیکنان قدیمی استقلال هم به آن اشاره می کنند.

محسن یوسفی یکی از بازیکنان سابق استقلال می گوید: «به نظر می رسد بازیکنان فعلی آن را نمی خواهند. شاگردان فرهاد مجیدی شاید خوب بازی نکردند اما بازیکنان با جان و دل بازی کردند. استقلال امروز اینطور نیست. چیزی که جلوی تراکتور دیدم. بازیکنان روی شکم بازی کردند. آنها طوری بازی می کنند که انگار قهرمانی پارسال کافی بود و اگر امسال نبریم اتفاق خاصی نمی افتد. به نظر می رسد چنین ذهنیتی در باشگاه استقلال وجود دارد. روحیه تیمی باید توسط مدیریت به تیم، کادرفنی و بازیکنان تزریق شود. در این استقلال روحیه قهرمانی وجود ندارد و انگار از قهرمانی پارسال خسته شده اند.»

اگر استقلال این هفته در جام حذفی مقابل تراکتور نمایش خوبی نداشته باشد، بعید نیست ریکاردو ساپینتو استعفا دهد و اگر این کار را نکند، باشگاه به دنبال مربی جدید خواهد رفت.

بر اساس اخبار تایید نشده، علی فتح الله زاده بهترین مربی برای هدایت تیم استقلال امیر گیل نویی است. علی الظاهر، علی فتح الله زاده با او مذاکره کرده و حتی با باشگاه گل گهر برای این انتقال موافقت کرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد باید گفت ریکاردو ساپینتو به روزهای پایانی حضورش در استقلال نزدیک می شود.

جالب اینجاست که علی فتح الله زاده این روزها با ریکاردو ساپینتو رابطه خوبی ندارد. این دو نفر در مورد اردوی ناصر حجازی با هم اختلاف داشتند و به نظر می رسد که این مربی مشتاق است سرمربی مورد نظر خود را بیاورد. ریکاردو ساپینتو همچنین فکر می کند که برخی از بازیکنان با تمام توان خود برای تیم بازی نمی کنند …

دیدگاهتان را بنویسید