این پرسپولیسی به اهالی فدراسیون تذکر داد

این پرسپولیسی به اهالی فدراسیون تذکر داد

حمید استیلی درباره حضور میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: میرشاد ماجدی انتخاب خوبی است زیرا او از بدنه فوتبال است و سال ها کار کرده و تجربه کافی دارد. او فردی حساس و وقت شناس است و همیشه سعی می کند کارها را به خوبی انجام دهد. او سال ها در فدراسیون کار کرده و هیچ برچسب رنگی ندارد. من چندین سال با او در کمیته فنی کار کردم و همه تیم ها مثل قرمز، آبی و زرد تفاوتی با او نداشتند. او فدراسیون و AFC را به خوبی می شناسد و قطعا می تواند به فدراسیون و فوتبال ایران کمک کند.
وی همچنین درباره برکناری عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: خوب است که هیئت رئیسه بر اساس اساسنامه بر کار رئیس فدراسیون فوتبال نظارت کند. شاید سال ها این اتفاق نیفتاده باشد و اولین بار است. همه استقبال می کنند که طبق اساسنامه رئیس فدراسیون باید بر مجمع و هیئت نظارت داشته باشد. طبق مفاد اساسنامه در صورت عدم رعایت جلسه مشکل ایجاد می شود. هیئت مدیره برای اولین بار به نکته خوبی اشاره کرد و نشان داد که نباید به اتفاق آرا عمل کرد و بدون مشورت ادامه داد. فدراسیون فوتبال باید با مشورت اعضای هیئت مدیره اداره شود.

وی در خصوص انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال نیز افزود: ما همیشه گفته ایم که رئیس فدراسیون باید ورزشکار باشد. وقتی آقای علی کریمی آمد همه ما ورزشکاران پشت علی کریمی ایستادیم اما در انتخابات اتفاق دیگری افتاد. الان میرشاد ماجدی هم ورزشکار است و هم فدراسیون و از طرفی درس خوانده است. به نظر من رئیس فدراسیون باید ورزشکار باشد تا شرایط فوتبال ایران بهتر از این باشد.

استیلی درباره عملکرد عزیز خادم گفت: او هم نقاط قوت داشت و هم نقاط ضعف. ظاهرا تخلفاتی طبق اساسنامه صورت گرفته و هیات مدیره وارد عمل شده و تصمیم به آزادی موقت عزیزی هادم گرفته است.

او گفت: «همیشه باید اینطور باشد. اگر طبق اساسنامه عمل نکند کاری نمی توان کرد. وقتی شخصی سر کار می آید موظف است اساسنامه را رعایت کند و در غیر این صورت هیات مدیره باید وارد کار شود و کار نظارتی خود را انجام دهد. این هیئت می تواند به عنوان یک شورا و نهاد مشورتی برای انجام کارهای رئیس فدراسیون عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید