تذکر جدی استقلالی ها به فدراسیون پرسپولیس

تذکر جدی استقلالی ها به فدراسیون پرسپولیس

فرشید سمیعی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: فدراسیون فوتبال از همه باشگاه‌ها خواسته است که از بیان مسائل جزئی و صدور بیانیه و اطلاعیه خودداری کنند تا تاثیری در روند برگزاری مسابقات نداشته باشند، اما متاسفانه برخی از باشگاه‌ها این روند را دنبال نمی‌کنند. اگر باشگاه ها سعی کنند با مصاحبه ها و اظهارات جنجالی بر داوری و اتفاقات مسابقات تاثیر بگذارند، ما هم به همین رویه روی می آوریم.

وی یادآور شد: در پایان مسابقه ای که اتفاقی نیفتاد، اظهاراتی مطرح شد که مصداق تشویش اذهان عمومی بود. بلافاصله پس از این حرکات هدفمند، روند قضاوت تغییر می کند و آنچه آنها می خواهند اتفاق می افتد. کاملا مشخص است که دوستان امیدی به نتیجه گیری در محل ندارند و تنها به حاشیه سازی و اقداماتی از این دست روی آورده اند اما در صورت ادامه این روند می توان به بازی های رسانه ای نیز روی آورد.

معاون حقوقی استقلال گفت: از فدراسیون فوتبال انتظار داریم قاطعانه با حاشیه سازان و ادعاهای شوم و تصویری برخورد کند. اگر فدراسیون از ما بخواهد که مرزها را زیر پا نگذاریم، با حاشیه نشینان برخورد می کند، در غیر این صورت باشگاه استقلال رفتار آقایان را نشان می دهد و مدام مصاحبه و اظهارات علیه قضات و مسائل دیگر منتشر می کنیم. مشخص است که آنها دیگر امیدی به نتیجه در زمین ندارند و به این بازی ها و پیش بینی ها روی آورده اند اما باشگاه استقلال علاوه بر کسب نتیجه مطلوب در زمین و فتح بالای جدول، امتیاز خوبی نیز می دهد. پاسخ به حاشیه نشینان . .

سامی گفت: پس از اتفاقات تلخ و ناگوار دربی سکوت کردیم و انتظار داشتیم قانون حاکم شود اما به این پرونده رسیدگی نشد و برخورد مناسبی صورت نگرفت. این باعث می شود آنها احساس کنند که همه چیز در دست آنهاست و می توانند هر طور که می خواهند صحبت کنند و رفتار کنند. اگر خودشان قهرمان شوند، همه چیز منطقی و منصفانه است، اما اگر نتوانند در زمین مسابقه شرکت کنند، هر روز مصاحبه های شوم و اظهاراتی از این دست انجام می دهند.

وی گفت: معتقدیم آنچه باعث شده برخی افراد به توهین و توهین ادامه دهند، طولانی شدن روند رسیدگی به ادعای همین چند نفری است که این فضای ناگوار را ایجاد کردند. اگر به اتهامات این توهین ها به فوریت رسیدگی می شد قطعا این فضا تا این حد رادیکال نبود. در واقع تقاضای روزافزون هواداران استقلال برای پاسخگویی به توهین ها در صورت عدم اقدام فوری علیه این افراد، اختیارات مدیران استقلال را از بین برده است و از این پس می توان مطمئن بود که وقتی می بینیم فدراسیون اراده ای برای انجام این کار ندارد. انجام دهید، ما به طور مناسب پاسخ خواهیم داد. هیچ شکایت دیگری از فدراسیون وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید