تذکر جدی نماینده مجلس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص انسداد جاده هشتگرد – طالهان

ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792636

علی حدادی گفت: به وزیر راه و شهرسازی جاده هشتگرد – طالقان را تذکر دادم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده مردم تالقان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری البرز توجهی به جاده هشتگرد – طالقان ندارند و بنده به این موضوع اشاره کردم. طرح به وزیر در مجلس.

علی حدادی افزود: در روز افتتاح پروژه (دولت دوازدهم) به آقایان اعلام کردم که عملیات را به تعویق بیاندازند تا ایمنی لازم در جاده هشتگرد – طالقان انجام شود. متأسفانه زیر بار ترافیک این محور را تصرف کردند و اکنون مسدود شده است. این محاصره مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه انسداد جاده هشتگرد – طالقان مشکل مردم را حل نمی کند، گفت: نباید مشکل پاکسازی شود، بزرگراه البرز باید در این محور حضور فعال داشته باشد تا امکانات لازم و در نهایت روزهای برفی در جاده فراهم شود. مسدود.

حدادی گفت: تا جاده چالوس مشکلی نداشته باشد بستن بزرگراه با یک میلیارد اعتبار صرف شده حرکت زیبایی نیست و باید ایمنی لازم انجام شود. من هشدار دادم

وی با بیان اینکه 100 میلیارد تن برای ساخت تونل هشتگرد – طالهان و 40 میلیارد تن برای سایر هزینه های بهسازی بدهکار هستیم، گفت: در مجموع 140 میلیارد تن برای این پروژه نیاز است و من در نامه ای به رئیس جمهور از ایشان خواستم. .

نماینده مردم طالهان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه افزود: در نظر داریم با استاندار البرز از این پروژه بازدید کرده و تلاش کنیم تا مقدمات بازگشایی جاده هشتگرد – طالهان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید