تذکر 35 نماینده به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از تجمعات خانوادگی

تذکر 35 نماینده به رئیس جمهور در خصوص جلوگیری از تجمعات خانوادگی

روز جدید : عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان را به قوه مجریه قرائت کرد.

روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه 23 آبان) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

– محمدحسن آصفری نماینده اراک به همراه 34 نماینده لزوم جلوگیری از انتصابات خانوادگی و بی توجهی به شایسته سالاری در دستگاه های دولتی را به رئیس جمهور تذکر دادند. تذکرات دانشجویان، تذکر ایشان با 22 نماینده به وزیر بهداشت برای جلوگیری از برگزاری کلاس های مجازی برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی و لزوم برگزاری کلاس ها به صورت حضوری.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به همراه 31 نماینده دیگر در تذکری به وزیر تعاون، لزوم جلوگیری از استفاده اتباع بیگانه غیرمجاز در مغازه ها و کارگاه ها را تذکر دادند و نماینده دیگر شانزدهم نیز به وزیر کشور لزوم نظارت بر حضور را تذکر داد. تعداد اتباع بیگانه در شهرستان ها به ویژه دولت آباد و اصفهان و تذکر با حضور 50 نماینده دیگر به وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران و مشمولان بند (د) تبصره (20) این قانون. قانون بودجه 1400 شرکت مخابرات ایران و تذکری دیگر با حضور 50 نماینده به رئیس جمهور مبنی بر تسریع در پرداخت پاداش پایان دوره آموزشی.

تذکر سید البرز حسینی نماینده خدابنده به همراه 19 نماینده دیگر وزیر راه در خصوص لزوم تامین زمین قانون مسکن جامپ در شهر قیدار و ایجاد امکان ثبت نام برای متقاضیان در سامانه سمن.

تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه 27 نماینده دیگر وزیر راه مبنی بر لزوم بازسازی و بهسازی آسفالت جاده پرتردد سبزوار – نیشابور و تذکر دیگری با 28 نماینده دیگر به وزیر تعاون در خصوص ضرورت برای سازماندهی اشتغال و تسهیل در استخدام فارغ التحصیلان در هکتار.

تذکر کاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و 26 نماینده دیگر وزیر کشور در خصوص علت عدم توجه به وضعیت شهرداری های آزادگان و هویسه و مشکلات پیش آمده از جمله عدم پرداخت حقوق کارکنان و کارگران و جلسه متعاقب آن و تبصره دیگری با 46 نماینده دیگر به وزرای نفت و نیرو در مورد علت عدم اجرای قانون حمایت از ایثارگران در خصوص تغییر وضعیت استخدامی طبق قانون مجلس.

تذکر به زهره الهیان نماینده تهران به همراه 54 نماینده دیگر وزیر بهداشت در خصوص علت عدم اعطای وام بیمه ای درمان ناباروری مصوب قانون بودجه 1400.

تذکر سید سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در وزیر فرهنگ، لزوم افزایش 200 هزار تنی مستمری هنرمندان و لزوم پیگیری مصوبه اختصاص نیم درصد از بودجه جاری برای فرهنگ و هنر. لزوم جلوگیری از توزیع بودجه فرهنگی و هنری برای سایر آثار جشنواره سالانه موسیقی صفی الدین.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه 16 نماینده دیگر وزیر کشور تسریع در پرداخت معوقات و مزایای کارگران شهرداری سیاهکل.

تذکر مهدی شریفیان، نماینده تهران به همراه 20 نماینده دیگر از وزیر علوم، لزوم تسریع در تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور اسلام شهر به عنوان تنها دانشگاه دولتی این شهرستان.

جعفر گادری نماینده شیراز و 45 نماینده دیگر در تذکری به وزیر ارتباطات بر لزوم رفع مشکل ارتباطی خطوط تلفن همراه در نقاط مختلف کشور و تذکر دیگری با حضور 50 نماینده به وزیر اقتصاد مبنی بر لزوم جلوگیری از فروش اوراق خزانه نقدینگی و کاهش ارزش شاخص ارزش سهام.

تذکر سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز به همراه 54 نماینده دیگر به رئیس جمهور و وزرای راه و نفت درباره علت عدم تخصیص قیر مصوب در قانون بودجه پس از گذشت 8 ماه سال

تذکر مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد گرب به وزیر فرهنگ در خصوص تسریع در حل مشکلات زمینی مسجد اعظم اسلام آباد گرب.

احسان ارکانی نماینده نیشابور علت تعیین تکلیف نابهنگام و توقیف طولانی مدت کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال و گمرک که منجر به فساد و تخریب این اموال و کالاها شد را به وزرای اقتصاد و تعاون تذکر داد. که برخی از آنها با ارز دولتی وارد می شود علت عدم ایفای تعهدات تامین اجتماعی طبق ماده 1 بند 1 بند 1 چیست؟ و به روز رسانی اطلاعات موضوع این قسمت از جمله صورتهای مالی بودجه و ارائه نیروی کار مربوط به امور مالی.

دیدگاهتان را بنویسید