این پرسپولیس تسلیم نیست درخشش باورنکردنی

این پرسپولیس تسلیم نیست  درخشش باورنکردنی

پورتو امشب در هفته سی و سوم رقابت های قهرمانی پرتغال به مصاف بنفیکا می رود. هواداران طارمی اگر در این دیدار موفق به گلزنی شوند قهرمان لیگ پرتغال لقب خواهند گرفت.

دیدار پورتو و بنفیکا قدیمی ترین و مهم ترین بازی فوتبال پرتغال است. پیروزی و جشن قهرمانی پورتو در لیسبون و در ورزشگاه بنفیکا را می توان یکی از بزرگترین آرزوهای هواداران پورتو نامید.

در کنار این اتفاق و دیدار مهم، رسانه ها درباره تقابل طارمی و داروین نونس برای گلزنی این هفته نیز صحبت کردند. دو گلزن پرتغال در این دیدار به مصاف یکدیگر خواهند رفت. N ون nz تا کنون برای پورتو گل نزده است اما طارمی با پیراهن پورتو و ریو آوه موفق شد 4 گل به بنفیکا بزند.

نونس در این فصل 26 گل به ثمر رسانده و طارمی با 20 گل در رده دوم قرار دارد. رسیدن طارمی به نونس و بردن آقای گلی تقریبا غیرممکن است اما این دو بازیکن همچنان در رقابتی بزرگ در “O Cl asi sico” به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رسانه های maisfutebol نیز به این تقابل واکنش نشان دادند و نبرد نونس و طارمی را جنگ آقای گل پرتغال و تاثیرگذارترین بازیکن پرتغالی نامیدند.

ستاره کشورمان با 31 گل و پاس گل به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن قهرمانی پرتغال شناخته می شود. باید دید اختلاف این دو بازیکن در دیدار امشب چگونه پیگیری می شود؟

آیا طارمی می تواند با گلزنی تیمش را به لیگ پرتغال برساند؟

دیدگاهتان را بنویسید