این پرسپولیس مقابل استقلال حکم حذف نساجی را امضا کرد

این پرسپولیس مقابل استقلال حکم حذف نساجی را امضا کرد

استقلالی ها در ابتدای بازی مقابل نساجی با پاس های متعدد و تغییر منطقه سعی کردند خطوط دفاعی حریف را باز کنند و با توپ های بلند قصد گلزنی داشتند که در دقیقه 24 با پاس مهدی مهدی پور و پاس گل موفق شدند. از امیر ارسلان مطهری.آرش رضاوند ضربه پایانی را به ثمر رساند و 10 دقیقه بعد با اشتباه مدافع حریف گل دوم را به ثمر رساند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که بیشتر مشغول پاس دادن و ایجاد موقعیت در محوطه حریف بودند، در دقیقه 34 موقعیت دیگری ایجاد کردند که آرش رضاوند در مرکز زمین توپ را از سعید گلم علی بیگی گرفت و پاسی را در عمق به آقای گل اول خود داد. ، این بار سید علیرضا ابراهیمی بود. مدافع حریف دروازه خودی را باز کرد.

آرش رضاوند پس از دریافت توپ در خط میانی، با ارسال رو به جلو به مهدی کایدی در محوطه جریمه حریف سعی کرد گلزنی کند که سیدعلیرضا ابراهیمی، مدافع فصل گذشته پرسپولیس و حالا نساجی، با یک سیو نابهنگام توپ را وارد دروازه خودی کرد. تا اینکه درب علیرضا حقیقی برای بار دوم باز شد.

نساجی در ابتدای این دیدار با 3 مدافع میانی شروع کرد که یکی از آنها علیرضا ابراهیمی بود اما با اشتباه خود شرایط سختی را برای تیمش ایجاد کرد تا در این بازی برگردد و به فینال برسد.

دیدگاهتان را بنویسید