این گل و شادی اش ستار حلال تخت جمشید باد

این گل و شادی اش ستار حلال تخت جمشید باد

عیسی آل کثیر سرانجام اولین گل خود در لیگ 22 را برای پرسپولیس به ثمر رساند. گل عیسی آل کثیر به استقلال اولین گل لیگ برتری او در این فصل در لیگ برتر و شاید مهم ترین آن بود!

جالب اینجاست که آقای گل، بازیکن سابق پرسپولیس و فوتبال ایران پیش از دربی این موضوع را پیش بینی کرد و گفت: ما مهاجمان فوق العاده خوبی داریم. باید قبول کنیم که در این مرحله آمادگی مهاجمان ایرانی ما بهتر است. پریرا و شیخ جلوی دروازه حریف خوب و خطرناک خواهند بود اما من به عبدی و آل کثیر اعتماد بیشتری دارم و فکر می کنم آنها بتوانند در این دیدار اتفاق مثبت و تاثیرگذاری را رقم بزنند و گلشان قابل پیش بینی تر باشد. هم عبدی و هم عیسی در دیدارهای اخیر قدرت و کیفیت خود را نشان داده اند و فکر می کنم در این دیدار نیز اتفاقات خوبی در انتظار آنها باشد.

به همین دلیل با فرشاد پیوس تماس گرفتیم و پرسیدیم چطور می‌توان گلزن دربی را پیش‌بینی کرد و او به ما گفت: بله، من پیش‌بینی می‌کردم که اگر عیسی در دربی بازی کند گل می‌زند و خدا را شکر همین اتفاق افتاد. با اینکه دقایقی مقابل مس کرمان بازی کرد اما انگیزه زیادی داشت و همین باعث شد به موفقیت او در دربی خوشبین باشم.

وی در خصوص شادی بعد از گل آل کثیر نیز گفت: این گل و شادی بعد از آن بر عیسی آل کثیر حلال باد. من خودم در دربی گل زده ام و می دانم چقدر ارزشمند و خوشحال کننده است. حتی نمی توان شادی گل ها را برنامه ریزی کرد و همه چیز به صورت غریزی و ناگهانی اتفاق می افتد. عیسی نیز برای رسیدن به این مقام بسیار تلاش کرد و خداوند به زحمات او پاداش داد.

آقای گل رئیس سابق فوتبال ایران نیز در مورد عملکرد مهدی عبدی اظهار داشت: به نظر من مهدی عبدی دوید و تا نیمه جنگید و نمایش خوبی ارائه داد. این تصمیم یحیی برای تعویض او بود و بیشتر یک تصمیم تاکتیکی بود. من قبلاً نظر خود را در مورد اعتبار مهاجمان ایرانی و داخلی بیان کرده ام و بارها اعلام کرده ام که مهاجمان خارجی شاغل در ایران نباید بی دلیل مورد توهین قرار گیرند. گلی که عیسی الکتیر به ثمر رساند، اگر یورگن لوکادیا می زد، حالا همه آن را اروپایی و بالاتر از فوتبال آسیایی می نامیدند، اما چون یک ایرانی با ضربه سر توپ را به این شکل زد و دروازه حریف را باز کرد، نباید با او برخورد کرد. چنین.

پیوس با تمجید از عملکرد یحیی گل محمدی افزود: یحیی گل محمدی یکی از مربیان با سابقه فوتبال ما است. من همیشه از او حمایت کرده ام و خواهم کرد زیرا به کار او ایمان دارم. تعویض های یحیی در دربی کلید این بازی بود. او عیسی آل کثیر را به زمین فرستاد که گل پیروزی را به ثمر رساند و آرنج تیمش تهاجمی و جسورانه بود. پرسپولیس به این پیروزی نیاز داشت و شایسته آن بود.

وی ادامه داد: لازم می دانم نه به عنوان بازیکن پرسپولیس بلکه به عنوان یک فوتبالیست از مازیار زارع، پیمان نوری و بازیکنان تیم ملوان تشکر کنم که مردانه بازی کردند. شاید کمتر کسی فکر می کرد که ملوان می تواند با امتیاز از اصفهان برگردد اما این اتفاق افتاد. این نمایش ملوان نشان از اصالت این تیم دارد. تیمی که دوست و همبازی خوبم مرحوم سیروس تختران در آن بازی می کرد. ما همیشه برای ملوان احترام خاصی قائل بوده ایم چون تیمی است که خوب بازی می کند و برای آبروی خود مقابل تیم های بزرگ می جنگد.

فرشاد پیوس در پایان تاکید کرد: آنچه لازم می دانم یادآوری کنم این است که پرسپولیس در دربی در باد پیروزی بخوابد. این دیدار با استقلال به پایان رسید و در تاریخ ماندگار شد. از این پس 3 دیدار تا پایان لیگ برتر و جام حذفی باقی مانده است. پرسپولیس باید در هر دو جام به عنوان دربی بجنگد. البته پرسپولیسی ها یحیی گل محمدی، افشین پیرانی، کریم باقری و سیدجلال حسینی را به عنوان نفرات مسن تر و باتجربه نشان می دهند. امیدواریم پرسپولیس در پایان فصل هم جام حذفی و هم لیگ برتر را بالای سر ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید