بادامک و پاسخ تند به کنایه سید عباسی

سیدعباسی در ادامه کنایه خود بیان کرد: اگر مربی بودی، سه سال پیش به تو گفتم بیا، باورت نمی شد برای تمرین به شهرهدرو می آیی؛ اما اگر مربی بودی، سه سال پیش هم به تو گفتم که بیایی. وقتی دعوتت کردم بهت زنگ زدم تو خلسه بودی. الان برای تیم مصاحبه می کنی؟ حکایت این دیگ این است که اگر برای خودش نجوشد …. همینطور بمان تا خودش بهتر بفهمد کیست.

حالا حسین بادامکی که به نظر می رسد هدف صحبت های دیروز سرمربی تیم شهرهدی قرار گرفته باشد، موضع تندی علیه داوید سید عباسی گرفته و با ادبیات تند به او حمله کرده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتظار چنین صحبت هایی را از سرمربی ظاهراً آقای شهر هودرو که مدعی دوستی با من بود، نداشتم. نتایج ضعیف شهرهدی به عنوان تنها نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر، همه حقایق حاکمیت داوود سیدعباسی را نشان می دهد. به هر حال نباید از فردی که متأسفانه حاضر شده سرمربی تیم شود تا بالاخره بوکان و پارسه و … را ترک کند انتظار بیشتری داشت. و به نیمکت لیگ برتر برسد.

بادامکی ادامه داد: حیف است در لیگ برتر مالک و پسر نوجوانش به خود اجازه دخالت در همه امور از خرید بازیکن گرفته تا تمرین و حتی آزار تیم را بدهند و سرمربی در مقابل همه اینها سکوت کند. . در هر صورت داوید سیدعباسی کارمند رئیسش به حساب می آید و مجبور است با وجود نتایج فاجعه بار در لیگ برتر و جام حذفی، حرف های عجیبی بزند که رئیسش می خواهد جایگاهش را حفظ کند.

حسین بادامکی در ادامه گفتگوی جنجالی خود درباره شهرهدی گفت: سوال من این است که آقای ظاهر سرمربی و دیگر دوستانش در شهرهدی تا کی باید خودشان را توجیه کنند تا اینکه بدترین نتایج تاریخ را ثبت کنند. به اینکه بعد از هر شکست چه در داخل و چه خارج از کشور دوستان در شهرستان هودرو از تیم فوتبال گرفته تا فردی زمین و هوا و داور را مقصر می دانند واقعا نمی فهمم چرا سید عباس این کار را کرد. مصاحبه چون من هرگز در مورد آن صحبت نکردم.

بادامکی با اشاره به تجربه خود در فوتبال خراسان گفت: بازیکن دهداری و ابومسلم بودم. اگر شما و رئیس جمهور اجازه بدهید، خود را پیشکسوت فوتبال این استان می دانم و با وجود اینکه رئیس هیئت فوتبال این شهرستان هستم، اما فوتبالدوستان خراسان از من انتظار دارند که نسبت به بدترین نتایج تاریخ ایران بی تفاوت نباشم. فوتبال.

وی افزود: موفقیت او آرزوی قلبی من است چرا که بقای تنها نماینده لیگ برتر خراسان رضوی به دلیل تصادف شدید به سرنوشت او گره خورده است اما از او می خواهم از پاسخگویی به اظهارات کذب فرار نکند. آنقدر به نان و نمکی که با هم می خوردیم و دوستی با هم وابسته بودم که حتی بعد از اینکه دیدم چنین حرف هایی می زند، سعی کردم با او تماس بگیرم و دلیل صحبتش را جویا شوم.

بادامکی گفت: متاسفانه سید عباسی به تماس های من پاسخ نداد و در نهایت از طریق سلمان تاجار به وی پیام دادم. من آرزوی نیمکت نشینی در لیگ برتر را ندارم و تمایلی ندارم برای رسیدن به این نیمکت و مربی از چیزی صرف نظر کنم. شاید اگر کاری که سید عباس انجام داد را انجام می دادم، تیم های بزرگ تری را هدایت می کردم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: همچنان در تلاش هستم تا سرمربی آقایی را مشخص کنم چرا که او باید دهان رئیسش باشد تا رویای خود و نیمکتش را در لیگ برتر حفظ کند، همانطور که آن روزها را به یاد می آوریم. در شهر هودرو به عنوان کمک مربی «موبایلش دائماً روشن بود تا پیام ها و توصیه های فنی حمیداوی را به دوستان برساند.

وی افزود: نمی خواهم خیلی سوال را باز کنم، اما به هر حال برای سید عباسی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با وجود نتایج فوق العاده ضعیفی که کسب کرده، همچنان معجزه کند و تنها نماینده خراسان رضوی باقی بماند. در سوپریم با این مالک و مدیر، این تیم قطعا برای بقای خود به چیزی بیش از شانس نیاز دارد، زیرا فاقد هر یک از پارامترهای موفقیت است، از دانش مدیریتی و حجم کار فنی گرفته تا مشکلات دیگر.

بادامکی همچنین توصیه هایی به سرمربی تیم خودرو گراد داشت و گفت: فراموش نکنم که ما از خانواده فوتبالی هستیم و در این فوتبال می مانیم و کار می کنیم، اما کسانی که این روزها به سینه سنگ می زنند، رزومه و رزومه خود را دارند. مشخص است و به زودی فوتبال را ترک خواهند کرد.

وی در پایان سخنان خود از مسئولان استانی نیز انتقاد کرد و گفت: اتفاقات عجیب شهرهدرو علاوه بر حاکمیت فاجعه بار حمیداوی و دانش فنی پایین دوستان، ناشی از بی توجهی مدیران و کارکنان استان است. آنها زودتر به وضعیت تیم رسیدگی کرده بودند، هر روز نمی دیدیم آقایان صحبت می کنند و اختلاف ایجاد می کنند تا پاسخگوی نتایج نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید