باران یک شامپانزه ایرانی را در کنیا کشت

باران یک شامپانزه ایرانی را در کنیا کشت

روز جدید : شامپانزه های بارانی ایرانی پس از انتقال به کنیا در برخورد با شامپانزه های دیگر جان خود را از دست دادند. رسانه های رسمی گزارش دادند که باران، شامپانزه چهار ساله باغ وحش ارم ایران در ژوئیه امسال به پناهگاه شامپانزه های سوئیت واترز در کنیا فرستاده شد تا زندگی جدیدی را با افراد دیگر آغاز کند.

بارش باران شامپانزه های ایرانی پس از انتقال به کنیا در برخورد با شامپانزه های دیگر جان خود را از دست داد.

رسانه های رسمی گزارش دادند که باران، شامپانزه چهار ساله باغ وحش ارم ایران در ژوئیه امسال به پناهگاه شامپانزه های سوئیت واترز در کنیا فرستاده شد تا زندگی جدیدی را با افراد دیگر آغاز کند.

تمام شامپانزه‌های جدید که به پناهگاه منتقل می‌شوند باید تحت یک دوره قرنطینه 90 روزه قرار گیرند.

رین دوره قرنطینه خود را از زمان ورود به پناهگاه با موفقیت به پایان رساند و از قرنطینه به خانه اصلی شامپانزه ها منتقل شد، جایی که با شامپانزه های دیگر در تماس بود.

در مراحل اولیه زندگی در زیستگاه جدید در مرکز باران می بارید، جایی که او می توانست شامپانزه های دیگر را از راه دور بدون تماس فیزیکی ببیند. این مرحله برای آشنایی با شامپانزه ها یا محیط جدید انجام می شود.

باران قفل قفس را شکسته بود و به منطقه ایزوله شامپانزه های دیگر رسیده بود.

این اتفاق در طی یک برخورد فیزیکی با شامپانزه های دیگر رخ داد. مراقبان به سرعت وارد عمل شدند تا درگیری بین شامپانزه ها را متوقف کنند، اما باران شدید آسیب دید.

باران با وجود اینکه سعی می کند جان خود را نجات دهد، در نهایت به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

34 شامپانزه دیگر در سوئیت پناهگاه رسمی حیوانات اسکان داده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید