بارش شدید راه ارتباطی پنج روستا در منطقه گشت رودخان فومن را قطع کرد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، فرامرز مرجانی فرماندار فومن، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: تخریب تعدادی پل کوچک در گشت رودخان موجب قطعی راه ارتباطی این منطقه به روستاهای بالادست شده‌ که از راه جایگزین استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای رفع مشکلات ناشی از بارش باران در این منطقه در حال انجام است، اضافه کرد: شدت بارندگی در منطقه گشت رودخان شهرستان فومن موجب سرازیر شدن باران از دره‌ها شده که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده‌ است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فومن اضافه کرد: آب و برق منطقه گشت رودخان و روستاهای بالادست قطع نشده اما گاز تعدادی از روستاهای یاد شده دچار مشکل شده که اقدامات لازم در حال انجام است.

 

هنوز خسارتی از طغیان رودخانه ها در گیلان ارائه نشده است

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش شدید موجب طغیان برخی از رودخانه‌های استان شده‌ اما تاکنون خسارتی گزارش نشده‌است.

محمدرضا حق بین در ارتباط با قطع راه روستایی در منطقه گشت رودخان شهرستان فومن گفت: پس از بررسی مشکلات گزارش ارائه می شود.

بارش شدید باران امروز موجب آبگرفتگی مناطق مختلف استان گیلان شد و مشکلاتی برای تردد مردم و رانندگان ایجاد کرد.

 

کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دما در گیلان

کارشناس هواشناسی استان گیلان نیز گفت: با آغاز بارندگی ها تقریبا از شامگاه گذشته تا به امروز شهرستان سیاهکل با ۸۷ میلیمتر، آستانه اشرفیه با ۷۸، بندرانزلی با ۷۷ و رضوانشهر با ۷۰ میلیمتر به ترتیب بیشترین بارندگی را به خود اختصاص دادند.

رضا باقری نیز با اشاره به بارش‌های شدید، وزش باد و رعد و برق طی امروز در مناطق مختلف گیلان اضافه کرد: از فردا (یکشنبه) تا آخر هفته جوی غالبا پایدار برای این استان پیش بینی شده‌است.

وی با اشاره به کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دما در گیلان با توجه به این بارش ها خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسب وونی تالش با ۹ درجه خنک ترین و سیاهکل با ۲۹ درجه گرمترین مناطق استان گیلان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید