بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه آفتاب انقلاب


ساعت: 01:15
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908464

سیدحمید سجادی از تنها سایت تخصصی دوومیدانی مطابق با اجرای طرح های بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز (جمعه) از تنها سایت تخصصی دوومیدانی کشورمان در جریان اجرای طرح های بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب بازدید کرد.

بر این اساس علیرضا عاصم یوسفی رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، هاشم هزائی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین تعدادی از پیشکسوتان دو و میدانی نیز حضور داشتند. این ورزشگاه شامل (مجموعه خوابگاه ها، زمین های چمن، امکانات و …) می باشد.

سیدحمید سجادی نقش و اهمیت ورزشگاه آفتاب الخبال را در دستیابی به اهداف دوومیدانی کشورمان برشمرد و خاطرنشان کرد: این ورزشگاه به عنوان یک مرکز تخصصی دوومیدانی باید از هر نظر در بهترین شرایط و موقعیت قرار داشته باشد زیرا با توجه به صندلی های ال. امکانات ارائه شده در آن می تواند نقش بی نظیری در رشد و توسعه ورزش همگانی داشته باشد.

لازم به ذکر است با توجه به فرسودگی و نیاز به رسیدگی به بخش هایی از ورزشگاه آفتاب ایلخبال، فدراسیون دوومیدانی از مدتی پیش با همکاری شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، کار بازسازی خود را آغاز کرد تا به این صورت اولین جامعه ورزشی المپیک در ما می تواند در بهترین شرایط باشد باید در این ورزشگاه به فعالیت خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید