بازرسی سرپرست وزیر آموزش و پرورش از اعتراض معلمان

بازرسی سرپرست وزیر آموزش و پرورش از اعتراض معلمان

حسین هاکوردی با اشاره به اینکه اکنون فصل ثبت اعتراض معلمان به رتبه دریافتی است، اظهار داشت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ثبت اعتراض رتبه بندی معلمان، 31 درصد معلمان به رتبه دریافتی اعتراض کردند. در سامانه ثبت می شوند.
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون آموزش مجلس نیز نسبت به اجرای ضعیف قانون ارزشیابی معلمان اعتراض داشتند و باید در دولت بررسی شود.
وی با یادآوری اینکه با توجه به سیگنال های دریافتی از معلمان سامانه ثبت اعتراضات اسناد جدید را ثبت نمی کند، افزود: با این روند نمی توانیم به اعتراض معلمان رسیدگی کنیم به همین دلیل درخواست داریم اقدام شود. وزیر آموزش و پرورش زیرمجموعه اداره کل باید نظارت ویژه ای برای رسیدگی به این ایرادات داشته باشد.
هاکواردی یادآور شد: کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از تمام ظرفیت نظارتی خود استفاده خواهد کرد تا نسبت به حق مشارکت کنندگان فرهنگی نهایت دقت را داشته باشد.
عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: عملکرد سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دوران مسئولیت زیر ذره بین کمیسیون آموزش و مجلس قرار می گیرد، بنابراین در صورت رضایت معلمان، وی نیز از این موضوع برخوردار خواهد شد. رای اعتماد مجلس در صورت معرفی به عنوان وزیر.آهسته آهسته

دیدگاهتان را بنویسید