بازگرداندن 10000 متر مربع زمین ملی در بیت لحم


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812061

رئیس حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

اسلام جاوید حکمت گفت: با همکاری خوب قوه قضائیه 10 هزار متر مربع از اراضی ملی حذف و به بیت المال بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در گفت و گو با صبح زاگرس، در پی انتشار خبر تصرف غیرقانونی اراضی ملی در محدوده پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا، کارکنان یگان حفاظت برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی با تاکید بر اینکه بررسی های میدانی و کارشناسی نشان می دهد حدود 10 هزار متر مربع از اراضی منابع ملی توسط افراد سودجو تصرف و بهره برداری شده است، افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی برای پایان تصرف این اراضی وارد عمل شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست در ادامه تصریح کرد: با شناسایی نقاط حساس و اولویت بندی یگان های حفاظت در شهرستان ها گشت های منظم و مراقبت های منظم و دوره ای در مناطق مختلف انجام می شود و در برخورد با افراد سودجو طبق قانون عمل می شود. .

جواد کراد با تاکید بر اینکه فرهنگ و آموزش از عوامل مهم در حفاظت از انفال و عرصه های منابع ملی است، گفت: معتقدیم تنها راه حفظ و دفاع از امانت نسل های آینده فرهنگ است و توسل به زور آخرین راه است. متخلفان در نظر گرفته می شوند.

رئیس حفاظت محیط زیست استان با تشکر از همکاری خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با محیط زیست استان گفت: با توجه به سیاست این اداره کل در خصوص صیانت از مشارکت، معتقدیم مردم نقش بسیار مهمی در دفاع دارند. از منابع ملی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید