تملک و تعریض هزار متر مربع زمین در منطقه خط هشت

شهردار چالوس خبر داد؛

شهردار چالوس با بیان اینکه تمرکز مدیریت شهری دوره ششم چالوس در رفع معضل ترافیک شهری است، گفت: یک هزار متر مربع زمین در منطقه خط هشت تملک، تعریض و آزادسازی شد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر مسعود یعقوبی در آئین تملک، تعریض و آزادسازی در منطقه خط هشت ضمن قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چالوس جهت همکاری با مدیریت شهری چالوس اظهار داشت: در ادامه تعریض، تملک و آزادسازی هایی که در شهر چالوس جهت رفع مشکل ترافیکی صورت میگیرد، تملک حدود یکهزار متر مربع زمین مربوط به املاک آموزش و پرورش این شهرستان در منطقه خط هشت در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات تعریض و بازگشایی این مسیر در دست اجرا است، ادامه داد: در ضلع جنوبی معبر 16 متری و در ضلع شمالی معبر 30 متری آزادسازی و در اختیار شهروندان شریف چالوس قرار خواهد گرفت.

شهرداری چالوس

شهردار چالوس با اشاره به اینکه این اقدام کمک شایانی در رفع معضل ترافیکی شهر چالوس خواهد داشت، اذعان کرد: با بازگشایی این معبر گلوگاه ترافیکی که در منطقه خط هشت وجود داشت تعریض و آزادسازی می گردد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از همدلی و اتحاد در مجموعه شهرستان چالوس، افزود: با وفاقی که در مجموعه شهرستان وجود دارد در نظر داریم تا هر روز و هر هفته و ماه های آتی شاهد بازگشایی ها و تعریض معابر جهت رفع ترافیک شهری که خواسته به حق شهروندان شریف چالوس است باشیم.

یعقوبی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مسئولان شهرستانی، مدیریت آموزش و پرورش، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، ابراز داشت: امید این را داریم که درماه های آتی با همتی که در شورا اسلامی شهر چالوس وجود دارد اتفاقات بهتری در راستای تقاضاها و خواسته های به حق شهروندان عزیز برای این شهر بزرگ رقم بخورد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید