اجرای بیش از 2 هزار متر مربع نهر و دره در منطقه 17


ساعت: 20:48
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893369

شنگی گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه با رویکرد توسعه محله ای اقدام به جدول گذاری و احداث نهرها و کانال ها به طول 2350 متر در مناطق کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی شهردار منکته گفت: معاونت فنی و عمرانی این منطقه برای اصلاح سیستم جمع آوری آب های سطحی، جلوگیری از خطرات ناشی از آبگرفتگی معابر، افزایش زیبایی بصری معابر منظر شهری و جاذبه رضایت شهروندی با رویکرد توسعه محله ای، جدول گذاری و ساخت نهرها و دره هایی به طول 2350 متر در سطح منطقه آغاز شد.
وی تصریح کرد: این عملیات در شهرداری منطقه یک واقع در خیابان شهید قدرت پاکی، فرخ بلاغی، چالی، خیابان احمدی و همچنین کوچه ششم خیابان آقا نوری به طول 500 متر انجام شد.
شهردار منطقه بیان کرد: این عملیات عمرانی در منطقه 2 خیابان شهید داود سلامت، خیابان بابلویی، پیشگر و طحانپور، خیابان لطفی یکم واقع در خیابان فردمحمدی، ضلع غربی خیابان باقری، خیابان مسجد حداد حداد حداد بین داود است. خیابان های سلامت و شاهروحی و ضلع شرقی کوچه فیروزی به طول 1150 متر ساخته شده است.
شنگی گفت: عملیات احداث جمع آوری و احداث نهر و کانال در منطقه 3 در خیابان مهدوی و برادران مقدم حد فاصل خیابان شیعی تا خیابان محمدی و خیابان شاهوار جنوبی تا خیابان رسول فلاحی به طول 700 متر انجام شد.
لازم به ذکر است این عملیات از اوایل هفته گذشته آغاز شده و بر اساس برنامه و پیش بینی این معاونت در هفته های آینده ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید