بازگشت ایرباس هما به مهرآباد به دلیل نقص فنی / پرواز با هواپیمای جایگزین

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795545

مدیر روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران گفت: ساعتی پیش پرواز 273 ایران ایر از تهران به ارومیه به صلاحدید خلبان و برای نظارت ایمنی به دلیل نقص فنی به مهرآباد بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جهانی حسین جهانی گفت: ساعتی پیش پرواز شماره ۲۷۳ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که تهران را به مقصد ارومیه ترک کرده بود، به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

مدیر روابط عمومی شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: این پرواز با هواپیمای ایرباس A300-600 این شرکت هواپیمایی به رجیستر EP-IBA انجام شد.

وی گفت: پرواز شماره 273 تهران به ارومیه ساعت 09:25 طبق برنامه فرودگاه مهرآباد را ترک کرد اما این هواپیما مدتی پس از برخاستن از باند به دلیل نقص فنی به منظور اطمینان از ایمنی پرواز و نجات جان مسافران از باند خارج شد. خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت و به سلامت فرود آمد.

جهانی گفت: با توجه به زمان لازم برای رفع مشکل فنی، ایرباس 319 جایگزین این پرواز شد و قرار است ساعت 15:50 به مقصد ارومیه پرواز کند.

وی افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با عذرخواهی از مسافران این پرواز و تاکید بر رعایت اصول ایمنی در هر شرایطی، مسافران را در پرواز می پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید