جزئیات نقص فنی هواپیمای حامل رئیس قوه قضائیه

هواپیمای فوکر 100 ایرانایر دیشب حوالی ساعت 21 از بوشهر حوالی تهران وارد شد و قبل از فرود در فرودگاه مهرآباد به دلیل طوفان و بدی جوی خلبان تصمیم گرفت به عنوان فرودگاه جایگزین به فرودگاه اصفهان برود.

به همین دلیل هواپیما مسیر خود را به سمت اصفهان تغییر داد اما در حوالی اصفهان با نقص فنی در سیستم تهویه مطبوع یا هوای فشرده مواجه شد. به همین دلیل بر اساس گزارش ها، خلبان قبل از فرود ارتفاع را پایین آورده و در نهایت ساعت 22:06 به سلامت و بدون حادثه در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواپیمایی، این هواپیما دارای 107 سرنشین بوده که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی و همراهان وی نیز در این پرواز حضور داشتند. سرانجام رئیس قوه قضائیه با پرواز دیگری به تهران بازگشت اما قرار شد هواپیمای دیگری از تهران به اصفهان پرواز کند و مسافران باقی مانده از آن پرواز را به پایتخت برساند.

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در این پرواز به هیچ یک از مسافران و خدمه هواپیما آسیبی نرسید و به دلیل کاهش فشار کابین، مسافران ماسک تهیه کردند و هواپیما بدون مشکل در اصفهان به زمین نشست.

دیدگاهتان را بنویسید