تایید نقص فنی در اولین پرواز حجاج از فرودگاه یزد / امیدواریم با 4 ساعت تاخیر هواپیما را به پرواز در آوریم.


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878646

محمدی مدیر فرودگاه شهید صدوقی یزد با تایید وقوع نقص فنی در اولین پرواز زائران به اراضی وحی استان از احتمال پرواز این هواپیما با حدود 4 ساعت تاخیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس محمدی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اعلام اینکه قرار است ساعت 8:50 صبح امروز نخستین پرواز زائران اراضی وحی از استان یزد با 260 مسافر از فرودگاه شهید صدوقی به سرزمین های نور پرواز کند، گفت: متاسفانه ساعت 8:50 صبح امروز اولین پرواز زائران اراضی وحی از استان یزد با 260 مسافر. با وجود هماهنگی کامل در حین پرواز هواپیما متوجه نقص فنی در قسمت موتور هواپیما شد که باعث تاخیر در پرواز شد.

وی با اشاره به اینکه از تمامی امکانات و ظرفیت موجود برای رفع این نقص فنی استفاده شد، گفت: اما با توجه به حساسیت موضوع تا رفع کامل نقص و اطلاع کارشناسان مربوطه اجازه پرواز داده نمی شود. «در حال حاضر ساعت 12 ظهر است و امیدواریم این پرواز در این ساعت با موفقیت انجام شود.

محمدی با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات لازم برای پذیرایی از مسافران این پرواز انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مسافران در سالن انتظار فرودگاه شهید صدوقی برای رفع مشکل منتظر هستند و پذیرایی از مردم از سوی شرکت هواپیمایی برنامه ریزی شده است.

گفتنی است: امسال 1680 نفر در قالب 14 کاروان از 5 تا 7 تیرماه از فرودگاه شهید صدوقی یزد کشور وحی اعزام می شوند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید