آخرین وضعیت پرواز اربعین از اراک/فرودگاه مصافیر را داریم، ناوگان شرکت ها با کمبود هواپیما مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم حسین نسب مدیر اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ حسینی در خصوص آخرین وضعیت پروازهای اربعین از این فرودگاه گفت: موضوع در حال پیگیری است، درخواست برقراری پرواز از سوی مسئولان و نمایندگان استان به سازمان ارسال و مکاتباتی انجام شد و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری موافقت کرد و قول برقراری پروازها را داد که حداقل دو پرواز به اراک اختصاص داده شده اما تاریخ پروازها و شرکت مربوطه هنوز اعلام نشده است.

مدیر فرودگاه اراک خاطرنشان کرد: آخرین اقدامات پیگیری در دو روز گذشته انجام شده و برقراری پروازها مراحل صدور مجوزهای لازم را طی می کند.

وی در خصوص سایر پروازهای فرودگاه اراک نیز گفت: ترمیم پروازهای مشهد و عسلویه در حال پیگیری است و نمایندگان مکاتباتی داشته اند تا به زودی این دو پرواز را داشته باشیم.

حسین نسب در پاسخ به سوالی درباره وضعیت زیرساخت فرودگاه اراک نیز اظهار کرد: فرودگاه اراک از نظر تجهیزات ناوبری و زیرساخت های فعلی از جمله روشنایی و طول باند برای پروازهای داخلی مشکلی ندارد اما برای پروازهایی مانند حج که معمولاً انجام می شود. گسترده – پروازهای بدنه، تسهیلات بیشتر مورد نیاز است در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری درخواست وام و تمهیدات لازم انجام شده و امید است با اعطای وام های لازم این مشکلات مرتفع گردد.

مدیر فرودگاه اراک همچنین در خصوص برخی اظهارات در خصوص عدم دریافت پرواز گفت: در تاریخ پروازهای فرودگاه به ویژه پروازهای اخیر به مشهد، عسلویه و عتبات مشکلی از نظر کمبود مسافر وجود نداشت و استقبال مردم بسیار زیاد بود. خوب است و آنها راضی بودند، اما مردم هنوز هم مؤسسه را تحت تعقیب قرار می دهند. پرواز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با کمبود مسافر در فرودگاه اراک و پروازهایی که ذکر شد مشکلی نداریم و در حال حاضر تنها مشکل شرکت های هواپیمایی هستند که گاهی در ناوگان خود با مشکلاتی مانند کمبود هواپیما و خرابی مواجه می شوند. ، به منظور برقراری پرواز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید