پرواز زنجان – مشهد در ماه مبارک رمضان هفته ای یکبار انجام می شود / پرواز فرودگاه زنجان در مسیرهای جدید در راه است.


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819746

مدیر فرودگاه زنجان گفت: پرواز زنجان به مشهد و برگشت از فرودگاه زنجان 2 روز در هفته بود که با توجه به پایان ایام نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این پرواز در هفته انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: پرواز و برگشت زنجان – مشهد از 15 اسفند ماه مجددا از فرودگاه زنجان آغاز شد و هم اکنون با توجه به پایان تعطیلات و ماه مبارک رمضان این پرواز هفته ای یکبار انجام می شود.

وی گفت: پرواز زنجان – مشهد در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شد و شرکت هواپیمایی آتا به دلیل کمبود مسافر این پرواز را به یک بار در هفته تغییر داد.

قاسمی با تاکید بر اینکه پرواز زنجان – مشهد و برگشت از فرودگاه زنجان انجام می شود، افزود: شرکت هواپیمایی آتا هفته ای یک بار در روزهای یکشنبه به صورت موقت انجام می شود.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه این امر به دلیل کم بودن سفرها در ماه مبارک رمضان است، گفت: به نوعی پیگیر این امر هستیم.

وی در خصوص استقبال مردم از پرواز زنجان – مشهد گفت: در ایام نوروز که استقبال نسبتاً خوبی از پروازها شد، اگرچه تعداد پروازها کم بود، اما در ماه مبارک رمضان تقاضا برای سفر کاهش یافت.

قاسمی با بیان اینکه این پرواز تا پایان اردیبهشت ماه برقرار است، خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به خرید بلیت و پرواز از فرودگاه زنجان اقدام کنند و ظرفیت بلیت از سامانه تا پایان اردیبهشت ماه باز است.

وی در خصوص برقراری پرواز از فرودگاه زنجان به سایر مقاصد نیز گفت: ما در حال رصد هستیم و رهبری استان نیز در حال رصد و مذاکره هستند تا بتوانیم در مسیرهای دیگر پرواز برقرار کنیم اما فعلا نمی توانیم قول بدهیم زیرا هنوز چیزی انجام نشده است. حل شده و فقط مذاکرات اولیه انجام شده است.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: امیدواریم بتوانیم از فرودگاه زنجان به سایر مسیرها پرواز برقرار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید