دنبال پروازهای 50 تا 60 مسافر از فرودگاه زنجان هستیم/ فرودگاه زنجان در پروازهای حج موفق بوده است.


ساعت: 12:49
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887065

مدیرعامل فرودگاه زنجان با بیان اینکه به دنبال ایرلاین دیگری هستیم که بتواند 50 تا 60 مسافر را از فرودگاه زنجان پرواز کند، گفت: فرودگاه زنجان در پروازهای حج موفق عمل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه متأسفانه شرکت آتا در برقراری پروازهای زنجان به مشهد دچار اشتباه شد، تصریح کرد: علیرغم اینکه استاندار و وزارت کشور به این شرکت اعلام کردند که باید با هواپیمای 50 سرنشین پرواز انجام دهد، این 50 فروند را حذف کرد. هواپیماهای مسافربری از خط پرواز و جایگزینی هواپیماهای 160 نفره.

وی با بیان اینکه مسافر معمولا در تمام روزهای استان با 160 نفر پاسخگو نیست، تصریح کرد: در دو ماه گذشته این شرکت هواپیمایی تحت فشار فرودگاه زنجان و سازمان پروازها را لغو کرد و یا پروازها را برقرار کرد و متاسفانه پروازها انجام شد. در نهایت تا اواسط ژوئن متوقف شد

مدیر عامل فرودگاه زنجان گفت: ما در تلاش هستیم تا یک شرکت هواپیمایی دیگر که 50 تا 60 مسافر را دارد از فرودگاه زنجان پرواز کند. او پروازها را سازماندهی می کند و اگر آنها به اهداف خود نرسند، بد می گویند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه زنجان در پرواز زائران از زنجانی موفق بوده و مشکلی از این بابت ایجاد نشده است، تصریح کرد: ممکن است در این فرودگاه نواقصی وجود داشته باشد، اما حداقل شرایط لازم برای پرواز به عنوان پرواز حج را داشته و توانسته است این امکان را فراهم کند. بسیاری از دغدغه های انتقال به حداقل رساندن زائران در سرزمین وحی است.

قاسمی با بیان اینکه با وجود اینکه در برخی استان ها فرودگاه وجود دارد، امکان پرواز حج وجود ندارد، گفت: 18 ایستگاه پروازی حج در سراسر کشور وجود دارد که فرودگاه زنجان یکی از آنهاست.

وی با بیان اینکه گاهی اعلام می شود استان زنجان نمی تواند پرواز را حفظ کند، تصریح کرد: نمی توان انتظار داشت شرکت هواپیمایی متحمل ضرر شود اما همچنان حفظ پرواز فرودگاه زنجان در آن شرکت نمی کند و علیرغم تلاش مسئولان گاهی اوقات خیر. نتیجه تشخیص پرواز به دست می آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید