پیگیر موضوع کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه از سوی مجمع نمایندگان هستیم


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854695

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا گفت: کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه را از سوی مجمع نمایندگان رصد خواهیم کرد و جلساتی را با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و فرودگاه های کشور برای افزایش تعداد پروازها به کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: کاهش تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه به دلیل تعمیر باند فرودگاه است.

وی افزود: هفته آینده بر کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه توسط مجلس نمایندگان نظارت خواهیم کرد و جلساتی را با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و فرودگاه های کشور برای افزایش تعداد پروازها برگزار خواهیم کرد. به کرمانشاه».

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تعمیر باند فرودگاه کرمانشاه از مدت ها قبل شروع شده است اما اکنون فضایی ایجاد شده که برخی از هواپیماهای بزرگ نمی توانند بر روی فرودگاه کرمانشاه نشست و برخاست کنند. باند فرودگاه کرمانشاه.”

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: باید تلاش شود تا هواپیماهای با ظرفیت جایگزین پروازهای کرمانشاه شود تا تردد انسان مختل نشود و تردد هوایی با توجه به ظرفیت موجود فرودگاه کرمانشاه انجام شود.

به گزارش مرصاد، با توجه به اینکه محدودیت پروازهای فرودگاه کرمانشاه حداقل در سال آینده ادامه خواهد داشت و اکنون این امر نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است، دست اندرکاران باید این موضوع را جدی بگیرند و حداقل یک پرواز را جایگزین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید