بازگشت راشل امینیان پس از 15 سال به رادیو/ صدای مادران موفق

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782593

برنامه خاتون با حضور مادران موفق از شبکه رادیویی گفتگو پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد دهنوی تهیه کننده خاتون درباره این برنامه که از برنامه گفتگوی رادیویی پخش می شود و به مادران موفق می پردازد، گفت: این برنامه مادران موفق ایرانی را دعوت و گفتگو می کند. یعنی مادرانی که با وجود داشتن چند فرزند به موفقیت های بزرگ علمی، تحصیلی، اجتماعی و شغلی دست یافته اند.

وی افزود: این برنامه علاوه بر ارائه زنان موفق، با هدف الگوبرداری از همخوانی نقش مادری و زنانگی در جامعه امروزی است.

این تهیه کننده خاتون گفت: در برنامه خاتون با مادرانی صحبت می کنیم که علاوه بر ایفای نقش مادر می توانند علاوه بر ادامه فعالیت های اجتماعی، موفق هم باشند. به طور قابل توجهی نیز به دست می آورد.

دهنوی اضافه کرد: برنامه خاتون به موضوع مادری می پردازد و صحبت از این است که بچه دار شدن مانع موفقیت اجتماعی زنان نمی شود و مادر شدن حتی به شناخت بهتر زنان از جامعه کمک می کند و حتی آقایان باید بیشتر به فکر باشند.

وی افزود: در این برنامه همچنین با همسران و پدران زنان موفق به صورت تلفنی مصاحبه می کنیم و از حمایت های آنها تشکر می کنیم.

تهیه کننده «خاتون» ادامه داد: اجرای این برنامه بر عهده خانم راحله امینیان است. این مجری از سال 85 در رادیو شرکت نکرده است و برنامه کتون را می توان پس از 15 سال بازگشت او به اجرای رادیو دانست. سردبیر این برنامه امیرحسین سیدآبادی و هماهنگ کننده برنامه راضیه دولتی است.

وی در پایان گفت: خاتون در 13 قسمت رادیویی روز سه شنبه از ساعت 11 صبح در 13 قسمت 60 دقیقه ای پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید