بازگشت پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین به تصویب سفر رئیس جمهور / ادامه رایزنی ها

حوزه بهداشت و درمان یکی از مهمترین مطالبات مردم استان قزوین است چرا که در این استان محرومیت های جدی وجود دارد به همین دلیل با فرسودگی بیمارستان ها و کمبود تخت مواجه هستیم.

بیمارستان 700 تختخوابی یک پروژه دولتی در استان قزوین است که سال ها سکوت کرده و تنها 10 درصد فرسوده شده است.

سفر رئیس جمهور فرصت مغتنمی برای تعیین تکلیف پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین و تخصیص بودجه است. .

موضوعی که برای دفاع مجدد از پروژه بیمارستان دولتی قزوین مورد توجه رسانه های استانی قرار گرفت و مسئولان مجمع اجرایی و استانی پیگیری کردند.

بیمارستان 700 تختخوابی قزوین بزرگترین بیمارستان شمال غرب کشور است

فاطمه محمدبیگی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی در خصوص آخرین رایزنی در مورد بیمارستان 700 تختخوابی قزوین گفت: در جلسه روز گذشته اعضای مجمع نمایندگان استان قزوین با دکتر مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، بر ساخت بیمارستان 700 تختی قزوین و توزیع زمان تاکید نشد. در سفر رئیس جمهور

وی افزود: همچنین طی جلسه ای که امروز با دکتر محبر معاون اول رئیس جمهور خواهیم داشت، تصمیم جدی برای تخصیص بودجه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تاکید کرد: پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین یکی از 8 مگا بیمارستان کشور و بزرگترین پروژه بیمارستانی شمال غرب کشور در بخش دولتی است. که در رسیدگی به سلامت محرومان، مستضعفان و مردم استان قزوین نقش دارد، این مهم است.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر این، تیم اجرایی استان، استاندار قزوین و معاونین وی بر گنجاندن این پروژه در مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید دارند. محافظت خواهد شد.

الزامات رشته بهداشت نیمه تمام استان قزوین باید رعایت شود

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: امروز در جلسه علنی مجلس و در جلسه ای که یکشنبه گذشته با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت داشتم، بحث های جدی در مورد پروژه 700 تختی مطرح شد و تاکید کردم که پروژه مهمترین جستجوی استان قزوین است.

وی یادآور شد: طرح های دیگری از جمله تسریع در صدور مجوزهای ماده 23 برای راه اندازی دانشکده داروسازی و طب سنتی در قزوین، صدور مجوز بیمارستان تخصصی در قزوین، تکمیل مرکز ناباروری و حمایت از ایجاد غربالگری. پروژه بیماری های زنان و زایمان در قزوین. خواسته های ما

محمد بیعی گفت: از دولت خواسته ایم فاز الحاقی بیمارستان شهید رجایی را تکمیل کند، فاز الحاقی بیمارستان شهدای آبیک را راه اندازی کند و همچنین فاز الحاقی بیمارستان قدس را تکمیل کند و به تکمیل مرکز دیالیز دکتر محمدزاده کمک کند.

مردم استان قزوین از کمبود سلامت رنج می برند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: استان قزوین فاقد حدود 1600 تخت بیمارستانی است به طوری که رتبه 29 را در سرانه تخت های کشور دارد و متأسفانه کمتر از میانگین کشوری است و استان کشور از محدودیت های بهداشتی رنج می برد.

این مقام مسئول تاکید کرد: درخواست ما از دولت این است که با توجه به اینکه سرانه تخت های بخش خصوصی در استان قزوین بالاست، ایجاد بیمارستان دولتی برای مردم قزوین در اولویت قرار گیرد. بنابراین اولویت سفر رئیس جمهور به قزوین باید تکمیل بیمارستان های دولتی باشد تا مردم با هزینه کمتر از جیب خود به خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید