بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟

یکی از مهم ترین اخبار فوتبال ایران در هفته گذشته نهایی شدن انتقال کاوه رضایی به تراکتورسازی تبریز بود و رضایی با حضور در دفتر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی، قرارداد خود را با سرخ پوشان تبریزی برای حضور در تراکتورسازی رسمی کرد. در لیگ بیست و دوم کاوه رضایی حدود یک ماه پیش با استقلال به توافق نهایی رسیده بود اما مشکلات اداری کاوه برای اخذ اقامت بلژیک روند امضای قرارداد این بازیکن را طولانی کرد.

رضایی در شرایطی موفق به انجام امور اداری شد که آخرین روز نقل و انتقالات بود و استقلالی ها مجبور شدند نام بازیکنی را برای ثبت قرارداد مهاجم خود از لیست خارج کنند و او کار خود را در لیگ بیست و دوم در جمع شاگردان قربان بردیف آغاز کرد.

اولین واکنش رسمی؛ قلب آبی را حذف کنید!

مهاجم سابق استقلال که در 5 سال گذشته در فوتبال ایران غایب بوده است، همیشه در بیوگرافی خود در صفحه اینستاگرام خود از قلب آبی استفاده کرده و پس از امضای قرارداد با تراکتورسازی عکس خود را با پیراهن استقلال در پروفایل خود قرار داده است. از قلب آبی استفاده کرد.او برای جلوگیری از انتقاد هواداران تراکتورسازی آن را از صفحه خود حذف کرد و پروفایل خود را تغییر داد.

کاوه رضایی با قراردادی یک ساله به تراکتورسازی پیوست اما شایعه شده است که این مهاجم باتجربه در نیمه دوم لیگ بیست و دوم برای سین پوشان پایتخت بازی خواهد کرد و شایعات غیررسمی حاکی از آن است که رضایی موفق به دریافت مجوز جدایی شده است. در جریان مذاکراتش با مدیران تراکتورسازی برای دریافت نقل و انتقالات زمستانی.

آیا «رضایی» در نیم فصل به استقلال برمی گردد؟

ریکاردو سا پینتو، سرمربی پرتغالی استقلال روز گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی به کاوه رضایی واکنش نشان داد و در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم کاوه برگردد. اتفاقاتی افتاد که خارج از کنترل ما بود. مطمئنم کاوه را برای بخش مهم فصل خواهیم داشت.”

سرمربی استقلال با چراغ سبز به آینده کاوه رضایی ابراز امیدواری کرد که بتواند در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم از این مهاجم باتجربه استفاده کند.

پس از قطعی نشدن قرارداد کاوه رضایی، استقلالی ها شماره 7 منتخب خود را به سیاوش یزدانی دادند و حالا مشخص نیست که سرنوشت رضایج چیست و آیا او اجازه خروج از تراکتور را به استقلال خواهد داد یا خیر. نیم فصل یا نه و در صورت بازگشت احتمالی با کدام شماره برای آبی ها بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید