بازگشت کی؟ اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان است!


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892183

صحبت از تغییر سرمربی به نفع فوتبال نیست.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: قاطعانه اعلام می کنم که معرفی سرمربی تیم ملی با پیشنهاد رئیس فدراسیون و تصویب هیات رئیسه است. و دراگان اسکوچیچ قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود.”

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج رئیس سابق و کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شب گذشته در گفت و گوی تلویزیونی حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران در دوران ریاستش بر این فدراسیون را یکی از بهترین لحظات در تیم ملی دانست. و اگر رئیس جمهور بود برای بازگشتش اقدام جدی صورت می گرفت.

انتظار می رفت این موضوع در آستانه انتخابات به نوعی به اخباری حامی تاج تبدیل شود، اما نشد. چرا که انتشار ویدئویی از تیم ملی در پست اینستاگرامی کی روش درست بعد از صحبت های مهدی تاج، این واقعیت را آشکار کرد که این ماجرا برای زینت بخشیدن به رسانه ها طراحی شده است.


Usoli: چگونه برگردم؟ اسکوچیچ با ما قرارداد دارد!

احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص واکنش یکی از نامزدهای انتخاباتی در خصوص بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی برای جام جهانی 2022، اظهار داشت: در انتخابات 17 شهریور، ساختار اصلی و اکثریت شورای حاکم فدراسیون حفظ خواهد شد و انتخابات فقط برای 4 کرسی خواهد بود. تصمیم برای سرمربیگری تیم ملی با اکثریت اعضای هیئت مدیره گرفته شد و با توجه به تمام شرایط و علایق تیم ملی، مقرر شد با آقای اسکوچیچ به همکاری ادامه دهیم. و تا پایان جام ملت ها در سال 2023 با ما قرارداد دارد.

وی در خصوص شایعه تعویض دراگان اسکوچیچ گفت: اکنون زمان چنین موارد و تغییراتی نیست. قاطعانه می گویم که معرفی سرمربی تیم ملی به پیشنهاد رییس فدراسیون و تایید هیات رییسه بوده و هیات مدیره فدراسیون عزم و استقلال رای خود را بر این اساس نشان داده است. منافع فوتبال ملی در مقاطع مختلف این هیئت تصمیم گرفت اسکوچیچ را حفظ کند و او قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود.

بالاخره اصولی به شب های فوتبال گفت: هر صحبتی که انسجام تیم ملی را به هم بزند و باعث دلسردی شود به نفع تیم ملی و فوتبال نیست. برای این حرف ها وقت نداریم و باید فقط به آمادگی، روحیه و همدلی بازیکنان و کادر فنی توجه کنیم و بر این اساس قاطعانه جلو خواهیم رفت. بنابراین با اسکوچیچ در جام جهانی حاضر می شویم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید