بازیکنان تیم فوتسال جوانان تنها 5 جلسه با هم تمرین کردند/ گول این قهرمانی ها را نخوریم


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811471

سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران گفت: حضور در مسابقات کافا دستاورد و تجربه خوبی برای این تیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال جوانان در خصوص قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیای میانه گفت: با توجه به تغییر مداوم بازیکنان در رده های سنی مختلف، تنها 6 بازیکن سابق این تیم حضور دارند. در اردوی اول تعداد بازیکنان را به 20 نفر رساندیم و اردوی دوم به دلیل بازی های تیم ملی فوتبال مقابل عراق و امارات لغو شد. در اردوی سوم ما نماینده 14 نفر آخر بودیم. .

صانعی افزود: بازیکنان ما 5 جلسه با هم تمرین کردند. تغییر مداوم بازیکنان پایه باعث شد که تیم ها به مسابقات تدارکاتی نیاز داشته باشند و مسابقات در کفا در سطح بسیار خوبی بود. تیم جوانان افغانستان مدعی است که سابقه حضور در نایب قهرمانی آسیا را دارد. ازبکستان برای تیم ملی خود خوب است و عملکرد خوبی در تیم ملی دارد.

سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران افزود: بازیکنان ما شروع بسیار خوبی در مسابقات کافه داشتند اما نباید گول این قهرمانی ها را بخوریم. قهرمانی آسیا تیم های سطح بالاتر و قوی تری دارد و ایران مدعی اصلی قهرمانی است. باید از اشتباهات خود درس بگیریم و بر نقاط ضعف خود غلبه کنیم و با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

صنیعی با اشاره به حضور در وادی مسابقات کافا گفت: از کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال برای حضور در مسابقات کافا و همچنین باشگاه هایی که بازیکنان خوبی پرورش داده اند تشکر می کنم. تجربه ما و تلاش ملی پوشان به این قهرمانی منجر شد، آنها برای اولین بار در یک تورنمنت بین المللی به میدان رفتند و تمرکز خوبی روی بازی ها داشتند. مسلم است که مسابقات به سختی مسابقات قهرمانی آسیا نبود. با این حال، چنین مسابقاتی برای توده ها بسیار مفید است.

سرمربی تیم فوتسال جوانان کشورمان در پایان با تمجید از برگزاری مسابقات کافا، گفت: مسابقات کافه مانند مسابقات آسیایی برگزار شد و بازیکنان در این شرایط با بازی های رسمی آشنا شدند. جوانان در مسابقات شرکت کردند و بازی برای آنها عادی تر است. این مسابقات دستاورد و تجربه خوبی برای ما بود. تیم های آسیای میانه اغلب در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنند و ما با یکی از این تیم ها متحد می شویم. از همه بازیکنان دعوت شده استفاده کردیم و از آنها قدردانی کردیم. هدف همه ما پیشرفت فوتسال در کشور است. خوشبختانه کمیته فوتسال نگاه مثبتی به اصول دارد و در این هدف مشترک به ما کمک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید