بازیکنان مازاد گل محمدی; بمب تیمی در لیگ برتر

بازیکنان مازاد گل محمدی;  بمب تیمی در لیگ برتر

تیم تراکتورسازی در فصل گذشته پر فراز و نشیب به نظر می رسید و اگرچه وضعیت خوبی نداشت اما در پایان فصل با آمدن پاکو جیمز اسپانیایی به مقام چهارم دست یافت. اما مدیران این باشگاه برای این فصل دست به جیب زده اند و ستاره های خوبی را به خدمت گرفته اند و مشخص است زنوزی، مالک متمول تراکتورسازی فصل آینده چشمش به جام است.

تراکتور برای فصل بیست و سوم لیگ برتر با سعید آقایی، شجاع خلیل زاده، علی شجاعی، سیامک نعمتی، مهدی شیری، حسین پور حمیدی، عارف آقاسی و مهدی حسینی قرارداد امضا کرد. در این لیست 8 نفره فقط حسینی سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را ندارد و 5 نفر اول لیست سابقه بازی در پرسپولیس و 2 نفر بعدی تجربه بازی در استقلال را دارند. پوحمیدی فصل گذشته در آلومینیوم بود اما طبق قرارداد با تراکتور باید به این تیم برمی گشت چرا که او که در گذشته با باشگاه استقلال قرارداد داشت با سعید مهری معاوضه شد.

جالب اینجاست که شجاع خلیل زاده، سعید آقایی و مهدی شیری سه خط دفاعی هستند که کل خط دفاعی تراکتور را تغییر خواهند داد و ظاهر یک مدعی را به تراکتور خواهند داد. نقطه تماس آنها حضور با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر است. شجاع به عنوان یک لژیونر یکی از 7 سهمیه خارجی تراکتورسازی را به خود اختصاص خواهد داد تا با حضور آلوز، گوستاوو و صفا حالا سرخ ها فرصت خرید 3 بازیکن خارجی دیگر را دارند. این احتمال وجود دارد که با توجه به جدایی رضا اسدی و محمد عباس زاده، این باشگاه دو مهاجم خارجی جذب کند.

با نگاهی به لیست تراکتورسازی متوجه حضور 5 بازیکن جدید به نام های شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، علی شجاعی، سیامک نعمتی و مهدی شیری می شوید که در فصل جدید پیراهن تراکتورسازی را بر تن خواهند کرد و سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. البته باید نام حامد پاکدل، مهاجم این تیم را هم اضافه کنیم که در نیم فصل دوم از پرسپولیس به تراکتورسازی رفت تا تعداد فوتبالیست هایی که در تیم گل محمدی بازی کردند به 6 نفر برسد. ، باید گفت شعبه دوم تراکتورسازی پرسپولیس در لیگ برتر است و بازیکنانی که جایی در پازل تاکتیکی یحیی گل محمدی نداشتند، بمب های این تیم تبریزی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید