بازیکن متعصب پرسپولیس پیشنهاد 3 تیم را نادیده می گیرد

بازیکن متعصب پرسپولیس پیشنهاد 3 تیم را نادیده می گیرد

علی شجاعی، مدافع چپ پرسپولیس با اعلام این باشگاه در لیست مازاد قرار گرفت اما مشکلات پرسپولیس در جذب بازیکن در آن پست کادر فنی سرخ ها را برای جدایی این مدافع متعصب زیر سوال برد.

در حالی که چند تیم لیگ برتری پیشنهادهای خوبی به علی شجاعی داده اند، او همچنان منتظر پیشنهاد یحیی گل محمدی برای تمدید قراردادش است اما به گواه شواهد، سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد در این فصل از وحید امیری به عنوان مدافع چپ استفاده کند. از احمدی، مدافع جوان تازه وارد به عنوان ذخیره او استفاده کنید. با این حال قرار گرفتن سعید آقایی و علی شجاعی در لیست مازاد قابل پیش بینی به نظر می رسد در حالی که علی شجاعی فصل گذشته در پست مدافع و وینگر چپ خوب بازی کرد و در عین حال آن را از دست داد. او می تواند یک بازیکن موثر و حتی یک ذخیره باشد. کمی عجیب.

چیزی که اما واضح به نظر می رسد این است که اگرچه بعید به نظر می رسد این بازیکن در پرسپولیس بماند اما همچنان منتظر یحیی است.

شجاعی علاوه بر تیم سابق نساجی خود از تیم های مس کرمان و گل گهر نیز پیشنهاداتی دارد که اگرچه تعدد برخی از این پیشنهادات او را خوشبو کرده بود اما باید دید شجاعی که در بازی رفت یک پنالتی تعیین کننده برای پرسپولیس به ثمر رساند. نیمه نهایی – فینال لیگ قهرمانان آسیا، سرخ پوشان را به فینال این رقابت ها به پایان رساند، او تا آخرین روز منتظر یحیی خواهد بود تا فصل آینده در پرسپولیس بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید