آیا گزینه استقلال پرسپولیس متعصب است؟

آیا گزینه استقلال پرسپولیس متعصب است؟

سامان فلا یکی از پدیده های لیگ برتر در دو فصل اخیر و بهترین مدافعان ایران است که کاپیتان تیم پیکان را نیز بر عهده دارد.

پیش از این اخباری مبنی بر تمایل سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای خرید سامان فلاح منتشر شده بود اما به گفته ابراهیم شکوری تنها تیم سپاهان برای خرید این مدافع مازندرانی نامه رسمی به باشگاه پیکان ارسال کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که سامان فلاح که با پیکان قرارداد طولانی مدت دارد، پرسپولیسی است! باورتان نمی شود وقتی آخرین اظهارنظر پدیده لیگ برتر را درباره قهرمانی پرسپولیس بخوانید: «مطمئناً پرسپولیس مستحق قهرمانی بود.» این فصل لیگ جذابی داشتیم و پرسپولیس، سپاهان و استقلال تا هفته های آخر در مسیر بودند. . به نظرم پرسپولیس نسبت به دو تیم دیگر باتجربه تر بود و کمتر اشتباه کرد و توانست قهرمان شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان و کادرفنی بالایی دارد. با وجود اینکه در یک مقطع عقب افتادند و صدر جدول را از دست دادند، اما در لیگ خیلی خوب برگشتند و در سال جدید همه بازی های خود را بردند که اتفاق بزرگی بود. استقلال و سپاهان واقعاً خوب بودند و امتیازهای زیادی جمع کردند، اما پرسپولیس در هفته های اخیر بهتر کار کرد و توانست قهرمان شود.

این در حالی است که یحیی گل محمدی هنوز تصمیم خود برای امضای قرارداد و خرید سامان فلاح را به باشگاه اعلام نکرده و باید دید این پدیده فصل آینده برای کدام تیم در لیگ برتر بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید