بازیکن پرسپولیس با پیشنهادی نجومی خواهان تغییر مسیر بود

بازیکن پرسپولیس با پیشنهادی نجومی خواهان تغییر مسیر بود

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی با خرید علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، سوروس رفیعی، یورگن لوکادیا، شیخ دیابته، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، سینا اسدبیگی و سعید صادقی خبرساز شد. انتشاری که رضایت طرفداران و کارکنان را به همراه داشت. با توجه به این موضوع، بحث های زیادی مطرح شده است که پرسپولیس در جریان مذاکرات با برخی بازیکنان سقف عجیبی برای توافق گذاشته است.

مهمترین گزینه در این مسیر شاید نام سعید صادقی باشد. بهترین گلزن فصل گذشته که راه زیادی را برای حضور در این تیم پیموده است و اخباری مبنی بر حضور احتمالی او در استقلال به گوش می رسد. در زیر گفته شد پرسپولیسی ها با جذب مالی مناسب توانستند این ستاره و سایر بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.

رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه این موضوع را رد کرد و مدعی شد پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی سقف جذب بازیکن خود را 12 میلیارد تعیین کرده بود و هیچ بازیکنی از این رقم فراتر نرفته بود، در حالی که قرارداد فقط گزینه هایی داشت که البته در حدود بود. برای کسب درآمد برای باشگاه

مهم ترین نکته ای که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به آن اشاره کرد این است که هیچ بازیکنی در پرسپولیس پاداش یا گزینه ای برای عملکرد فردی نخواهد داشت. در فصول اخیر بازار گزینه هایی مانند گل، پاس گل و کلین شیت بسیار داغ بوده و البته درویش مدعی است چنین گزینه ای در قرارداد هیچ بازیکنی از تیمش قرار نگرفته است. گزینه ای که برای بازیکنان در نظر گرفته شده حضور در بازی و البته تیم ملی و جام جهانی است. مدیر قرمزها مدعی است مشکل این است که اگر بازیکن در جام جهانی شرکت کند و این گزینه به او داده شود، باشگاه در سطح مالی و حتی از نظر درآمدزایی از فیفا برتر خواهد بود.

درویش با اشاره به این موضوع گفت: ما در بورس حضور داریم و باید تمام اسناد را در کدال بگذاریم. البته این اسناد را به تفصیل ارائه خواهیم کرد و کلیات موضوع را ارائه می دهند. کسانی که به دنبال سقف باشگاه هستند می توانند با بررسی کدال به روز باشند. اگر بخواهیم جزییات را وارد کنیم، به نظر می رسد نسبت به باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس که در بازار هستند و همه شروط آنها مشخص است، بی انصافی است، اما در مورد سایر باشگاه ها اینطور نیست.

وی ادامه داد: فعلا در حال اعلام کلی هستیم و اگر نیاز باشد طبق اعلام دکتر قربان زاده اگر همه باشگاه ها اعلام کنند ما هم اعلام می کنیم. اما باید تاکید کنم که مرز 12 میلیارد را رعایت کرده ایم. البته چاره ای نیست البته گزینه های ما در جهت درآمدزایی خواهد بود و بازیکن راهی جام جهانی می شود که طبیعتا باعث کسب درآمد باشگاه می شود. ما گزینه ای برای گل، پاس گل و غیره نداریم.

لحظه جالب این گفت و گو زمانی بود که مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد بازیکن می خواهند اما او با اعلام اینکه باشگاه دیگر حتی دو برابر هم به او پیشنهاد داده است، این انتقال را رد کرد: آقای گل محمدی به ما گفت فلان بازیکن باید بیاید. نکرد ما هم گفتیم اگر بیاید می توانیم 6 میلیارد به او بدهیم. آمد، مذاکره کردیم و ناگهان به تیم دیگری رفت و 14 میلیارد گرفت! بازیکنی که می خواستیم اینجا با آپشن 8 میلیارد بدهیم، به جای دیگری رفت و 14 میلیارد گرفت! خداوند از بنده اش با توجه به آنچه که دارد توقع دارد و ما نتوانستیم بیشتر از آن بدهیم. باید از بازیکنانی که آمدند تشکر کنیم یا از آقای گل محمدی و این پیراهن پرسپولیس. دمشون گرمه

مدیرعامل پرسپولیس درباره مذاکره با گادوین منشا و عدم توافق با این مهاجم نیجریه ای نیز گفت: به او یک قیمت گفتیم. اصرار کرد که بیاید. بحث دو ماه قبل از شروع لیگ و زمانی بود که بازی های فصل گذشته به تازگی تمام شده بود. ما سقف تعیین کردیم و قرار نیست به هر بازیکنی آنقدر که می خواهد بدهیم. به خاطر خارجی بودنش هر چقدر دلش می خواهد حرف نزنیم. بعد آنها (گادوین منشا) آمدند و گفتند مس رفسنجان 100 هزار دلار بیشتر می پردازد و ما هم گفتیم مشکلی نیست و لطفا قرارداد خود را با آنها امضا کنید.

درویش مدعی شد که مبدا به دلیل دریافت مبلغی بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس (100 هزار دلار) به مس رفسنجان رفته است، پیش از این بحث های زیادی به خصوص از سوی علی علیزاده، معاون ورزشی مس رفسنجان مطرح شده بود و آنها مدعی شدند که پیشنهاد آنها بوده است. بیشتر – کمی از پرسپولیس.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس البته مدعی است با وجود اینکه این باشگاه از قیمت دقیق و رسمی سایر باشگاه ها اطلاعی ندارد، با توجه به هزینه هایی که انجام داده اند، این باشگاه را پنجمین تیم گران قیمت می داند. در این فصل و مطمئنا تیم های صنعتی قیمت بالاتری نسبت به پالش پوشان داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید