بازیکن پرسپولیس روز جدیدی را پشت سر گذاشت

بازیکن پرسپولیس روز جدیدی را پشت سر گذاشت

آاک یونان که سه ملی پوش ایرانی به نام های کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و میلاد محمدی را در اختیار دارد یکی از باشگاه هایی است که در نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد.

گمانه زنی ها در مورد لیست فروش باشگاه همچنان ادامه دارد و در مورد دوم، وب سایت یونانی sportdog ادعا می کند که AAK 6 بازیکن را در لیست فروش قرار داده است.

به گزارش این سایت، کریم انصاری فرد یکی از افرادی است که با نظر سرمربی آرژانتینی و با توجه به سیاست نقل و انتقالاتی آاک از این باشگاه جدا خواهد شد.

به طور کلی، تابستان امسال تغییرات زیادی در AAK رخ خواهد داد و با توجه به اطلاعات فعلی، تقریباً قطعی است که علاوه بر دو مدافع میانی، حداقل دو هافبک، یک مهاجم وسط و یک وینگر خریداری شود. “این وب سایت گفت. همه اینها بدون در نظر گرفتن نقل و انتقالات اضافی که در صورت خروج انجام می شود. انتظار می رود خروجی ها نیز به نوبه خود متعدد و پر سر و صدا باشند. امرابات درخواست کرده است که به هلند بازگردد، اما تنها کسی نخواهد بود که آن را ترک می کند. شنیده ها حاکی از آن است که کوکارسکی به دنبال تیم های نقل و انتقالاتی برای واران، لو تولک، تانکویچ، انصاری فرد و فرانسوا است تا بار قانونی باشگاه را کاهش دهد و فضای بودجه ای برای هزینه های نقل و انتقالات ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید