بازیکن 35 ساله در راه استقلال: استویان وارانیش کیست؟

یک سایت ورزشی بوسنیایی در خبری عجیب مدعی شد که بوراک بانیا لوکا 35 ساله و قهرمان 35 ساله بوسنیایی در آستانه پیوستن به استقلال است. رسانه ها می نویسند: وارانیش با قهرمان هشت فصل لیگ ایران که مدت ها منتظر قهرمانی بود قرارداد امضا کرد. پیشنهاد هند به اندازه کافی خوب نبود. ملی پوش سابق بوسنی و هرزگوین بدیهی است در استقلال به کار خود ادامه خواهد داد.

استویان اخیرا از بانجالوکا از تیم بوراک جدا شد و اطلاعات اولیه این بود که این بازیکن به تیمی از هند می رود اما احتمالا ایستگاه جدید او ایران خواهد بود. این اطلاعات را منابع نزدیک به این بازیکن در اختیار ما گذاشته اند. وارانی. او بازیکنی کلیدی در فصل گذشته قهرمان لیگ بوسنی و بهترین گلزن لیگ بود، اما خبر جدایی او از بانیا لوکا ناگهان منتشر شد.

او حالا در یکی دیگر از چالش های جذاب خارجی راهی ایران می شود و آمدنش می تواند استقلال را در رسیدن به اهدافش و کسب عنوانی که هواداران این تیم در انتظارش بودند، کمک کند. اسپورت اسپورت به صورت غیررسمی مطلع شد که این بازیکن امروز باید تحت معاینات پزشکی قرار گیرد و به عضویت استقلال درآید اما باید منتظر تایید رسمی این خبر باشیم.

استقلال باشگاهی از تهران است و در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می کند و در حال حاضر با 10 امتیاز پس از 4 بازی در رده دوم قرار دارد و مشخص است که جاه طلبی های خاصی برای قهرمانی دارد که جای تعجب نیست چرا که ما در مورد تیمی صحبت می کنیم. 8 بار قهرمان لیگ ایران شده و در طول بازی های او 80 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور می یابند. این تیم در سال های اخیر دو قهرمانی آسیایی را نیز به دست آورده است.

لازم به ذکر است این بازیکن در چند روز اخیر موفق شد قرارداد خود را با بوراتس بانیا لوکا فسخ کند و اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود. موقعیت این بازیکن تهاجمی است و باید دید این خبر تا چه حد صحت دارد. پیش از این فرض بر این بود که آبی ها خواهان جذب یک هافبک بازیساز هستند. این در حالی است که وارانیش چند روز پیش سایت رسمی باشگاه استقلال را دنبال کرد و روز گذشته عکس هایی از این سفر و بلیط هواپیمای قطر ایرویز را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید