بازی استقلال مقابل ما 10 دقیقه!


ساعت: 23:52
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840071

این را سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پس از تساوی مقابل استقلال بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل آلومینیوم و استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: توجیهی ندارد، در کشور ما چه خبر است که اینقدر گران شده است؟

وی ادامه داد: تیم امروز یک بار دیگر شخصیت خود را به من نشان داد. امروز چهار بازیکن نداشتیم اما آنهایی که در زمین بودند جان خود را دادند.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه تیمش قبل از بازی تونل قهرمانی استقلال را به دست آورد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که افتاد و به فینال جام حذفی رسیدیم، تیم شخصیت سازی کرده است. باشگاه هفته گذشته از منصوریان تمجید کرد این تیم بود و امروز آمدیم تا اخلاق جدیدی را باز کنیم نه اینکه فقط دنبال توهین و دعوا باشیم. مردم باید لذت ببرند. زمانی که مردم از اولین بازی امروز راضی هستند، جای قدردانی وجود دارد. من سالها با این افراد زندگی کردم. ابتدا تونل قهرمانی را بازی می کنیم اما تا آخرین لحظه در زمین با عزت می جنگیم.

همچنین وحید فاضلی پس از تساوی بدون گل استقلال و آلومینیوم اراک در نشست خبری حاضر شد و گفت: درگذشت علیدادی پیشکسوت فوتبال اراک را به همه تسلیت می گویم. همه شما دیدید که بازیکنان ما چقدر خوب فوتبال بازی کردند. 4 بازی مهم و تاثیرگذار نداشتیم اما مقابل تیم قهرمان خوب بازی کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تعویضی ما بازیکنان باکیفیتی هستند اما در دیدارهای گذشته به هارمونی خوبی رسیدیم که غیبت چند بازیکن کمی به ما ضربه زد. به بازیکنان آلومینیوم که خوب بازی کردند تبریک می گویم. حتی موفق شدیم با استقلال به نردبان هم بزنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: جدا از 10 دقیقه پایانی که می توان گفت استقلال بهتر بود، به دلیل فشار تماشاگران است. آنها بین دو نیمه سه نوبت انجام دادند که نشان می دهد عملکرد خوبی داشتیم. باز هم به استقلال تبریک می گویم. آنها فوتبال با کیفیتی ارائه می دهند.

فاضلی افزود: باز هم از آلومینیوم دارانی که بازی خوبی مقابل استقلال به نمایش گذاشتند تشکر می کنم. سینا خاتمی و سجاد آقایی را هم بازی کردیم. امروز تنها بخش کوچکی از هارمونی ما به دلیل غیبت بازیکنانی مانند فاخردینی، نقی زاده، قادر رحمتی و… دچار مشکل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید