بازی ایران و عراق به احتمال زیاد بدون تماشاگر برگزار می شود


ساعت: 21:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803390

فرمانده قرارگاه عملیاتی کورنا گفت: بازی فوتبال ایران و عراق احتمالا بدون تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین سپر فرمانده قرارگاه ضد تاج وزارت کشور از احتمال برگزاری دیدار با تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی با تعداد محدود و حتی بدون تماشاگر خبر داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کورونا در وزارت کشور درباره برخی نگرانی ها مبنی بر حضور تماشاگران در هفتمین دیدار باخمن تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق از مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با توجه به افزایش تعداد تماشاگران گفت: تعداد بیماران مبتلا به تاج در کشور نسبت به هفته گذشته برابری بیماران سرپایی وجود دارد و در چنین شرایطی هرگونه تجمع فرهنگی و ورزشی احتمال شیوع سویه جدید Omicron را افزایش می دهد.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا وزارت کشور در ادامه به همه دست اندرکاران و مسئولان در عرصه های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، صنفی و بازاری توصیه کرد از برگزاری هر گونه تجمع خودداری کنند و فاصله های اجتماعی را افزایش دهند. این مناطق

سپر تاکید کرد: اقدامات بهداشتی باید با قوت و شدت و با نظارت بیشتر همه مدیران و کارکنان اصناف و معتمدین نقاط مختلف کشور دنبال شود تا در پیک آتی بیماری بیشتر دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: متاسفانه تست تاج تعداد قابل توجهی از بازیکنان باشگاه های بزرگ کشورمان و همچنین تیم ملی عراق مثبت اعلام شد که جای نگرانی دارد و از این رو از وزارت ورزش و فوتبال انتظار داریم. فدراسیون 100 درصد رعایت کند.” “پروتکل های بهداشتی در بازی قبل از تیم ملی.”

سپر بر همین اساس خاطرنشان کرد: دیدار مقابل تیم ملی می تواند بدون حضور تماشاگر و یا با ظرفیت بسیار محدود برگزار شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا در وزارت کشور خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح کرونا برای جلوگیری از ششمین قله و کشور خطرناک بعدی مستلزم رعایت تمامی مقررات بهداشتی و کمک، حمایت و همکاری اقصی نقاط کشور به ویژه است. در مکان های شلوغ و شلوغ.»

پیش از این گزارش شده بود که حضور 10 هزار تماشاگر در دیدار روز پنجشنبه تیم های ملی ایران و عراق به شرط تزریق دو دوز واکسن قطعی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید