بازی ایران و عراق با 2000 تماشاگر

بازی ایران و عراق با 2000 تماشاگر

روز جدید : جلسه هماهنگی مسئولان ورزش برای دیدار تیم ملی مقابل عراق برگزار شد. در این جلسه ظرفیت ورزشگاه و شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد برای هر مسابقه 10 هزار بلیت به فروش برسد. از این 10 هزار بلیت، 8 هزار بلیت برای مردان و 2 هزار بلیت برای زنان به فروش می رسد.

امیر جهانی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف عراق می رود و با پیروزی در این دیدار صعود خود به جام جهانی را مشخص می کند. به همین دلیل مسئولان ورزش کشور قصد دارند با مهیا کردن شرایط برای این رویداد آماده شوند.

در همین راستا صبح امروز جلسه ای با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه و قهرمانی ورزش های حرفه ای، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی، کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان، علی راقتی برگزار شد. ، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت، خسروی، مدیرکل دفتر امور کل، فرهاد نیکوحصال، مدیرکل دفتر توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس فدراسیون، حسن کامرانی، دبیرکل. فدراسیون، امین نوروزی مشاور وزیر ورزش و جوانان، معاون امنیتی تاجیکستان، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و احمد مددی ورزش آزادی در این مجموعه برگزار شد و موضوعات مختلفی از جمله مورد بحث و بررسی قرار گرفت. و در مورد آماده سازی بخش های مختلف ورزشگاه آزادی، نحوه ورود و خروج تماشاگران (زنان و آقایان) بحث و تبادل نظر شد. و اجرای پروتکل های بهداشتی.

در این جلسه ظرفیت ورزشگاه و شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد برای هر مسابقه 10 هزار بلیت به فروش برسد. از این 10 هزار بلیت، 8 هزار بلیت برای مردان و 2 هزار بلیت برای زنان به فروش می رسد.

دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق و امارات از آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 7 و 7 بهمن ماه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید