حضور 10 هزار تماشاگر برای دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق/ اصرار مسئولان بر رعایت حداکثر اقدامات بهداشتی

ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803088

رئیس کمیسیون امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا از حضور پررنگ 10 هزار تماشاگر برای تیم ملی فوتبال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجید میراحمدی، رئیس کمیسیون امنیتی، اجتماعی و انضباطی مدیریت کرونا در نود و چهارمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انضباطی مدیریت کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه‌های وزارت کشور برگزار شد؛ وی به حضور تماشاگران در دیدار 7 بهمن تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال عراق اشاره کرد و گفت: پیشنهاد 10 هزار تماشاگر از طریق کمیته امنیتی، اجتماعی به ستاد ملی مدیریت بیماری های عروق کرونر ارائه شد. امور و رشته های مدیریت بیماری های عروق کرونر در نهایت ستاد ملی با پیشنهاد کمیسیون برای حضور 10000 تماشاگر به شرط تزریق دو دوز واکسن و اطلاع از وضعیت بیماری موافقت کرد.

معاون امنیتی وزارت کشور تصریح کرد: نظارت دقیق بر حضور 10 هزار تماشاگر به صورت نشستن در فاصله مناسب از یکدیگر با استفاده از 100 درصد ماسک توسط کارکنان وزارت بهداشت ضروری است.

میراحمدی همچنین از علاقمندان به فوتبال ملی خواست با توجه به وضعیت بیماری و قدرت مسری بودن آن از هرگونه تجمع در خارج از ورزشگاه برای حفظ سلامتی خود در بازی تیم ملی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور 10 هزار تماشاگر فقط برای دیدارهای قبل از تیم ملی مقدماتی جام جهانی است و برای سایر مسابقات با توجه به شرایط بیماری تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید