امکان تغییر زمان بازی استقلال – پرسپولیس وجود دارد / دربی با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار می شود.


زمان: 08:42 ساعت
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815632

سازمان لیگ دوست ندارد بازی به بعدازظهر برگردد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: حضور 10 هزار نفر برای هر تیم مصوب شده و مشکلی با این موضوع نداریم و بلیت فروشی از سه شنبه شب آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره زمان دقیق دربی پایتخت 98 گفت: در صورت قطعی نشدن، زمان دربی را تغییر می دهیم. سازمان لیگ دوست ندارد بعدازظهر بازی برگردد.

وی در ادامه بیان کرد: فرسودگی زیرساخت های برق مجموعه نگرانی هایی را بعد از بازی استقلال و گلگوتا ایجاد کرده است و امیدوارم شرایط برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان بهتر شود. نگرانی هایی در مورد سیم کشی برق وجود دارد که این شرکت گارانتی کرده است، بنابراین مشکلی وجود نخواهد داشت، اما باید دید که آیا این مشکل در نهایت حل می شود یا خیر.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور تماشاگران در مسابقه شهرآورد تصریح کرد: تاکنون حضور 10 هزار نفر برای هر تیم مصوب شده و مشکلی با این موضوع نداریم و بلیت فروشی از سه شنبه شب آغاز می شود. حضور 30 ​​درصدی تماشاگران همچنان پابرجا بود و مشکلاتی در سیستم وجود داشت که برطرف شد.

او درباره نحوه بلیت فروشی برنامه فوتبال برتر می گوید: همین سیستم بلیت فروشی را انجام می دهد. در نقاط کنترل بلیت ورزشگاه همه چیز مرحله به مرحله بررسی می شود و مشکلی پیش نمی آید تا هواداران بدون مشکل به ورزشگاه برگردند.

مهدی در پایان گفت: پیمانکار دارای سیستم قرارداد دو باشگاه است که با همکاری شرکت توسعه و تجهیز انجام می شود. زمین های خالی فضای عجیبی ایجاد کرد و بازی ها دوستانه بود اما امیدوارم بعد از مدت ها هواداران بیایند و به تیم ها و نیمکت تیم کمک کنند تا بازی جذابی را رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید