بازی با استقلال را یک فرصت می دانیم/ قبل از بازی با پیکان تکلیف کادر فنی ما مشخص می شود.

ساعت: 19:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794454

سرمربی پدیده مشهد با تمجید از استقلال، حریف فردای خود در هفته یازدهم لیگ برتر را فرصتی برای تیمش خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباسی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی فردا با استقلال تهران نبرد بالا و پایین است. من از شهرهدی دیدم که میثاقیان و مهاجری زحمت می کشند و تیم خوب کار می کند و لیاقت بیش از این ها را داشت. تلاش می کنیم در این دیدار سخت و پرهیجان عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم. قول می دهم تمام تلاشمان را بکنیم و بازی خوبی ارائه کنیم. بازیکنان من برای بازی فردا لحظه شماری می کنند و هیجان زده هستند.

وی ادامه داد: تا چند روز دیگر مشکل مالی ما با استفانو کوزین حل می شود و با او صحبت خواهم کرد. با مدیر برنامه های او صحبت کردم و آخرین گفتگوی ما امیدوارکننده بود. این پول حق کوزین است و برای شهرش زحمت کشیده است. امیدوار بودیم قبل از بازی با استقلال شرایط نیمکت نشینی مشخص شود اما حالا قول می دهیم تا قبل از بازی با پیکان تکلیف مشخص شود.

وی در خصوص بازگشت تیم شهرهدی به مشهد و تمرینات روزانه این تیم در خانه گفت: تمام تلاش ما این است که تعامل و همکاری خوبی داشته باشیم تا جلو نرویم چرا که ادامه روند مناسب نیست. نیاز به اقدام و عکس العمل خوب است نباید به این دستور ادامه داد باید سعی کنیم با آرامش مشکلات را حل کنیم.

سید عباسی در خصوص مصدومیت تیمش گفت: احسان حسینی و محسن ربیع کا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید