بازی در تیم ملی حق یزدانی است/ استقلال در تعطیلات دچار تاخیر در مسابقات شد.


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806416

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: سیاوش هم بازیکن توانمندی است، حق بازی دارد و امیدوارم بتوانم تیم ملی را تا جام جهانی همراهی کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره دیدار آبی ها با هواداران گفت: بعد از این دیدار مصدومی نخواهیم داشت و انشاالله برای بازی مقابل پیکان آماده می شویم. به هر حال سال هاست که مسابقات لیگ برتر در کرج برگزار نمی شود و چمن این ورزشگاه برای چنین دیدار بزرگی مناسب نیست. در عین حال تمامی برگزارکنندگان بازی سعی کردند این بازی را بدون مشکل اجرا کنند.

وی ادامه داد: با این حال تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند و افراد غیرمسئول در راهروها و پیاده رو حضور داشتند که مشکلاتی را به وجود آورد. ما دنبال مقصر نیستیم. ورزشگاه انقلاب کرج، ورزشگاهی است که فعلاً گنجایش تیم بزرگ استقلال را ندارد. چند بچه را دیدم که در ورزشگاه بودند در حالی که حضورشان ممنوع بود! همین موضوع باعث شد تا تیم فوتبال البرز در آنجا بازی های بزرگی انجام ندهد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره دیدارهای معوقه تیمش مقابل ورزشگاه تهران گفت: ما دچار این مشکل شدیم. همچنین به این معنا که بازیکنانی که تاج را به دست گرفتند با برگزاری دو بازی متوالی ضربه خوردند. عوارض بعد از تاج زیاد است و بازیکنانی که به این بیماری مبتلا هستند باید استراحت کنند اما بازیکنان ما دو بازی متوالی انجام دادند و برای ما خوشایند نبود و امیدوارم این آخرین بار باشد که این اتفاق برای یک تیم می افتد.

طاهری با اشاره به پیوستن صالح حردانی به استقلال اذعان داشت: حردانی با تسلط امروز به تمرین این تیم می آید و در خدمت او خواهیم بود. فابیو جانواریو نیز بازیکن بزرگی است که برای استقلال تلاش زیادی می کند و سابقه قهرمانی با این تیم را دارد. قطعا از او تقدیر خواهد شد و سه شنبه در خدمتش خواهیم بود.

وی به آبی پوشان پایتخت گفت: در حال حاضر در ورزشگاه آرارات تمرین می کنیم. کیت انقلاب هنوز آماده نیست اما از هفته آینده خود را برای تمرین در آنجا آماده می کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد وضعیت سیاوس یزدانی گفت: بازیکنی که به تیم ملی دعوت شده و در بالای جدول حضور دارد. او عاشق بازی است اما مربی هم سلیقه ای است. سیاوش هم بازیکن توانمندی است، حق بازی دارد و امیدوارم بتوانم تیم ملی را تا جام جهانی همراهی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید