بازی های حکیمانه و شجاعانه مرحوم ریشهری کارنامه های درخشانی برای او به جا گذاشت.


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817136

پیام تسلیت سپهبد سلامی به مناسبت درگذشت آیت الله ریشهری:

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات حکیمانه و شجاعانه مرحوم ریشهری کارنامه درخشانی برای وی به جا گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تسلیت درگذشت مرحوم ریشهری گفت: آیت‌الله ریشهری ماهرانه با توطئه نفوذ و تحریف دشمن مقابله کرد. او برای نسل‌های تشنه عزت و عزت سرزمین ایمان و انقلاب امروز و آینده ایران عزیز، کارنامه درخشان و الهام‌بخشی به جای گذاشت.

متن پیام تسلیت سرلشکر پاسدار حسین سلامی به شرح زیر است:

درگذشت مجاهد نستوه عالم وارسته و انقلابی آیت الله محمد محمدی ری شهری (ره) از یاران باوفای، صادق و ثابت قدم انقلاب، رهبری دارم که در میان محدثان بزرگ عصر حاضر درخشید. غم و احساس بزرگ

نقش‌های حکیمانه و شجاع او روحانی فهیم، بصیر دلسوز در عرصه‌های مختلف پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی و حضور هوشمندانه در سنگرهای مختلف در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله مجلس خبرگان رهبری است. ، شورای خبرگان، دادستان کل کشور، دادگاه ویژه روحانیت، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین مبارزه هوشمندانه با توطئه نفوذ و تحریف دشمن؛ او برای نسل‌های تشنه عزت و عزت سرزمین ایمان و انقلاب امروز و آینده ایران عزیز، کارنامه درخشان و الهام‌بخشی به جای گذاشت.

این مصیبت وارده را به حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، خانواده بزرگ، طلاب و علاقمندان به این عالم آرامش تسلیت و تعزیت عرض می کنم. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه سعید گفران رحمت واسعه الهی و قرب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان و عموم بازماندگان آن بزرگوار و دوستداران ایشان صبر جمیل مسالت دارم. و جایزه بزرگ

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید