ما شجاعانه بازی کردیم و به راحتی شکست نخوردیم

ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1791035

مربیان آلومینیوم و فایرپاس پس از دیدار هفته نهم به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول حتیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با فجرسپاسی گفت: این پیروزی را به بازیکنان، باشگاه و هواداران تبریک می گویم. گفتم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. در 15 دقیقه ابتدایی بازی را خوب شروع کردیم. ما فرصت داشتیم، اما بعد از 15 دقیقه حریف ما را تحت فشار قرار داد، هرچند فرصتی وجود نداشت.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستم و کادرفنی یکی از بهترین بازی هایی بود که تیم به خوبی انجام می دهد، سه ضربه زدیم و موقعیت های دیگری هم داشتیم. تغییرات پاسخ داد و خوشبختانه با 3 امتیاز همراه شد. بدشانس بودیم، گل های بیشتری زدیم، اما به محض اینکه 3 امتیاز گرفتیم از زحمات بچه ها تشکر می کنم. باعث خوشحالی است که تیم من گل نمی زند، موقعیت سختی به حریف می دهد.

حتيبي گفت: اين لذت بخش است. تیم فجرسپاسی تیمی از مبارزان و دوندگان است. خیلی خوب کار کرد. به آنها تبریک می گویم. اسم فجر خیلی بزرگه ولی سال اول اونطوری بازی میکنه که جای خوشحالیه. سال ها بعد تیمی تشکیل شد که مردم شیراز در آن حضور داشتند. خسته نباشید به پلیس بگویید که آنها چنین تیم خوبی ساخته اند.

آلومینیوم که می گوید تیمش آنقدر خوب بازی می کند که سنگ تمام نمی گذارد، گفت: امیدوارم همیشه این اتفاق بیفتد. پیروزی و باخت و برابری مهم نیست. اولویت من همیشه این است که خوب بازی کنم و تماشاگری را دوست دارم که برای لذت بردن از فوتبال وقت گذاشته است. خوشبختانه این اتفاق در تیم ما افتاد.

وی در خصوص اینکه مربیان تیم های دیگر معتقدند خداوند نگاه ویژه ای به خطیبی دارد، گفت: خداوند همه بندگانش را دوست دارد. همه مربیان قابل احترام هستند. خدا به داد ما برسه که این تیم رو جمع کردیم. ما فرزندانی داریم که شخصیت هایی دارند که از نظر فنی نیز توانایی بالایی دارند. بقیه مربیان خیلی خوبی هستند. ما بیشتر تلاش می کنیم. بازیکنان ما متحد هستند. خوشحالم با این صفا و صمیمیت سرمربی این تیم هستم.

* پلیس: شجاعانه بازی کردیم و به راحتی شکست نخوردیم
علی عسگر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم گفت: به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. خدای ناکرده بتوانند جزو تیم های اول باشند. بازی سختی برای هر دو تیم بود. گم شدن آسان نبود. بچه های ما شجاعانه بازی کردند. ما دنبال امتیاز نبودیم. به بازیکنانم برای پرس جسورانه و موقعیت یابی در جلو تبریک می گویم.

وی افزود: نیمه اول برای ما بسیار خوب بود. تعداد پاس های ما برای چرخش بازی در زمین حریف بسیار خوب بود. ما نمی توانیم این کار را در سرزمین خودمان انجام دهیم. در نیمه دوم و در 15 دقیقه اول آلومینیوم با تغییر سیستم ما را هل داد. ما سعی کردیم دشمن را از این کار باز داریم. بازی متعادل بود تا اینکه صحنه گلی که بازیکن ما با هم هماهنگ نبود، منجر به شوت روی توپ شد و سپس وارد دروازه شد. خداوند این ضعف را برطرف کند.

فجرسپاسی گفت: ما موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم بهتر عمل کنیم و گلزنی کنیم، اما در یک سوم هجومی این اتفاق نیفتاد.

کلانتر گفت: بچه ها اعتماد به نفس خود را نشان دادند. آلومینیوم در صدر جدول قرار دارد و به دنبال قهرمانی است. بازیکنان ما به جای عجله، لگد زدن و بازی غیر اصولی، پاس‌ها و چرخش‌های ثابت توپ داشتند. اما باید در نیمه اول بهتر عمل کنیم یا در نیمه دوم در سومین حمله. خدای نکرده در تمرینات روی این موضوع کار می کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی افزود: در نیمه اول بازی خودمان را داشتیم و دفاع نکردیم. می توانستیم توپ را به حریف بدهیم و در زمین خودمان دفاع کنیم. تیم ما شجاعانه بازی کرد. پاس های متوالی و چرخاندن توپ از جمله کارهایی است که از بچه ها خواسته ایم انجام دهند. در نیمه دوم حریف سیستم را تغییر داد و بهتر شد. در 10-15 دقیقه ابتدایی این نیمه توانستیم خودمان را به خوبی حفظ کنیم. نقطه ضعف ما در هر دو نیمه این بود که از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم. باید شرایطی ایجاد کنیم تا بتوانیم جشن بگیریم. شاید کمتر تیمی مقابل آلومینیوم چنین بازی کرده باشد. توپ و موقعیت را هم در اختیار داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید