می خواهیم در بازی های آسیایی نتایج درخشانی کسب کنیم


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834578

قرارداد سرمربی ازبکستانی تیم ملی کوراش بانوان ایران با حضور مسئولان فدراسیون ووشو امضا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو ، مراسم عقد قرارداد با گلو نادیرا مربی مطرح ازبکستانی در فدراسیون ووشو برگزار شد که قرارداد خود را به عنوان سرمربی فدراسیون ووشو به امضا رساند تیم بانوان کوراش ایران تا پایان بازی های آسیایی

در این مراسم امیر صدیگی رئیس فدراسیون ووشو، زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان، نصیری نژاد رئیس انجمن کوراش حضور داشتند.

گلو نادیرا پس از امضای قرارداد گفت: شناخت خوبی از کوراش در ایران دارم و می دانم که ورزشکاران این رشته در ایران پتانسیل بالایی دارند. به ایران آمدم تا تمام تجربیاتم را در اختیار بازیکنان کوراش این کشور بگذارم تا در بازی های آسیایی نتایج درخشانی کسب کنند.

وی ادامه داد: قول می دهم با تمام توان به بانوان ایران خدمت کنم و امتیازات و مواردی را که می دانم به آنها بدهم.

صدیگی رئیس فدراسیون نیز گفت: خوشحالیم که یک مربی ازبکستانی سرپرستی کادر فنی تیم بانوان کوراش ایران را برعهده دارد. حضور خانم گلوه نادیرا را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: انجمن کوراش تحقیقات زیادی برای انتخاب این سرمربی انجام داده و با دقت این مربی را انتخاب کرده است. فدراسیون ووشو حامی تمام عیار کوراش بوده و خواهد بود. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای این مربی ازبکستانی را برآورده کنیم تا در بازی های آسیایی نتیجه بزرگی را شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: زمان کمی تا این رویداد بزرگ باقی مانده است اما انجمن کوراش به گلوه نادیرا اعتماد و ایمان کامل دارد. البته ما در فدراسیون ووشو هم همینطوریم. من مطمئن هستم که کوراش انتظار نتایج درخشانی را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید