آموزش جدید با مربی خارجی می تواند ما را به نتایج درخشانی برساند

ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797528

ملی پوش کانو گفت: شرایط تمرین با مربی جدید که به تکنیک قایقرانی بسیار حساس است می تواند ما را به نتایج درخشانی برساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معصومه داناپور در خصوص علت پیگیری تمریناتم در بابلسر گفت: به دلیل سردی هوای تبریز شرایط تمرینی در شهر خودم نداشتم به همین دلیل تمریناتم را در بابلسر زیر نظر مربی خود دنبال کردم و موفق شدم وارد زمین شوم. اردو با آمادگی خوب با توجه به اینکه یکی از نفرات برتر آزمون گزینشی در اردو بودم، از نتیجه راضی بودم.

وی درباره تمرینات زیر نظر مربی خارجی توضیح داد: شرایط تمرین خوب است و مربی جدید روی تکنیک روئینگ بسیار حساس است. رعایت این نکات کوچک تاثیر زیادی در عملکرد ما دارد. امیدواریم با همین روال تمرینات را ادامه دهیم و عملکرد خوبی در مسابقات از خود نشان دهیم.

داناپور ادامه داد: کمبود خاصی در تجهیزات نداریم و تمرینات جدی تری با حضور مربی جدید دنبال می شود. همه در اردو با انگیزه هستند و رقابت بسیار نزدیک است.

وی درباره آمادگی خود توضیح داد: روز به روز در حال پیشرفت هستم و امیدوارم تا مسابقات با همین شرایط ادامه دهم و با بالاترین سطح آمادگی در مسابقات شرکت کنم.

داناپور در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از نتیجه مسابقات چیست؟ وی پاسخ داد: در حال حاضر از وضعیت رقبای خود اطلاعی ندارم و از این به بعد نمی توان نتیجه مسابقات را پیش بینی کرد اما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را برای کشورمان به دست آوریم.

وی در پایان گفت: از رئیس فدراسیون بابت این فرصت ویژه که در اختیار ما قرار داد تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم زحمات کسانی را که در این مسیر همراهی کردم و کسب یک مدال زیبا را جبران کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید