از آسیا حذف شدیم اما وضعیت ما نگران کننده نیست/ برای حفظ او نتایج درخشانی کسب نکردم


ساعت: 21:53
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836341

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتراف کرد که تیمش نتایج خوبی کسب نکرده و در عین حال گفت وضعیت زردها نگران کننده نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: فردا با لیدر لیگ بازی می کنیم. فکر می کنم استقلال نتایج استثنایی کسب کرده و با این نتایج حق دارد پیشتاز باشد. به هر حال بازی فردا بازی بسیار سخت و فوق العاده مهمی است.

وی افزود: هر دو تیم استقلال برای تثبیت جایگاه خود به امتیاز این دیدار نیاز دارند و ما باید جایگاه خود را ارتقا دهیم و به بالای جدول نزدیک شویم. به خاطر این بازی جذاب خواهد بود. بازی این دو تیم همیشه جذاب بوده است. من هم خیلی خوشحالم که هواداران به ورزشگاه می آیند. پس از گذشت تقریباً دو سال، هواداران می توانند بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد و امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که تیمش موقعیت های خوبی می سازد، اما گل می زند و برای بازگرداندن تیم از نظر روحی و روانی چه کاری انجام شده است، گفت: تیم های بزرگ نباید با بازیکنان خود کار ذهنی کنند. درست است که یک تورنمنت بزرگ را باختیم، اما بچه ها از این بازی ها تجربه داشتند. آنها قطعا از نظر ذهنی برای انجام یک بازی عالی آماده هستند، بنابراین ما مجبور نیستیم از نظر ذهنی با آنها کار کنیم. در مورد موقعیت یابی، من فکر می کنم وقتی یک تیم موقعیت ایجاد می کند، به این معنی است که در مسیر درستی قرار دارد. حالا که شانس مجاز نیست، فکر می‌کنم برخی نیاز به تمرین دارند، در حالی که برخی دیگر به بازیکنانی نیاز دارند که ضربه‌های آخر را راحت‌تر بزنند و اصرار به زدن دقیق‌تر نداشته باشند. درست است که علاقه دارم ضربات آخر را بهتر بزنم، اما تیمی که موقعیت های زیادی دارد، تیمی است که می تواند به آینده امیدوار باشد. بنابراین من زیاد نگران این موضوع نیستم.

نویدکی درباره تمرینات بدنی بازیکنان تیمش توضیح داد: وضعیت بدنی بچه ها خوب است. چیزهایی که در جی پی اس کودکان بررسی می کنیم وضعیت نگران کننده ای نیست، اما باید اذعان کنیم که شش بازی متوالی با سه روز اختلاف برای بازیکنان سخت است. از طرفی ممکن است استقلال به دلیل بازی نکردن دچار مشکل شود. فکر می کنم ممکن است در یکی دو هفته اول مشکلاتی پیش بیاید اما در هفته های آینده روند همه تیم ها به ثبات می رسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان استراحت دادن به بازیکن وجود دارد، گفت: خیر! ما استراحتی نداریم

دروازه بان استقلال سید حسین حسینی است و گفتی می خواهد به سپاهان بیاید اما قبول نکردی. «اگر زمان به عقب برگردد، آیا در تصمیم خود تجدید نظر خواهید کرد؟» فعلاً در مورد آن صحبت نمی کنیم. آنچه لازم بود گفتم. او تصمیم گرفت در این تیم باشد و من به او احترام می گذارم. مهم نیست برگردیم و چه کار می کنم. در فوتبال اما فعلا به عنوان سرمربی باید تصمیم بگیرد. نمی توانی بنشینی و بگویی به خدا قسم! اگر بازیکنی بخواهد بیاید فرد دیگری را نمی خواهد. این چیزا اصلا برام مهم نیست!

نویدکی در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییرات زیاد در تیمش گفت: قبول دارم که اینجا برای دفاع نتایج خیلی درخشانی نگرفتیم. من همیشه سعی کرده ام حقایق فوتبال را ببینم. شاید حرف های من قابل درک نباشد. در مورد تغییرات هم منظورم این بود که از نظر نوع بازی دوست ندارم تغییرات پیچیده ای داشته باشم. من همیشه دوست داشتم تیمم سبک خاصی بازی کند، اما در مورد افراد حاضر در تیم های بزرگ، آنها فقط با 11 نفر بازی نمی کنند و قطعا بازیکنان دیگری هم دارند. از داشتن چنین بازیکنانی هم خوشحالم که باید به این فکر کنند که کدام بازیکن را انتخاب کنند. من این چالش ها را دوست دارم تا به این فکر کنم که کدام بازیکن برای این بازی بهتر است. وگرنه همه بازیکنانم خوب هستند و شرایطشان خوب است.

وی درباره حضور هواداران نیز توضیح داد: به هر حال بعد از دو سال حضور هواداران خوب است. شرایط اگر شرایط مساعد بود قطعاً استادیوم پر می‌شد، اما جای خوشحالی است که یک قدم جلوتر برویم و ماه‌ها بعد که مردم از سراسر دنیا به استادیوم می‌روند، ما هم در حال حرکت هستیم.

سرمربی سپاهان در پایان یادآور شد: فقط یک مهدی زاده مصدوم داریم و بقیه بازیکنان هم آماده هستند و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید