بازیکنان تیم ملی مقابل انگلیس نتیجه درخشانی کسب خواهند کرد


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912615

سخنگوی فدراسیون فوتبال و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال گفت: انشاالله بچه ها در این دیدار و با توجه به خواست مردم از تمام توان خود برای کسب نتیجه درخشان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از دوحه، احسان اصولی سخنگوی و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط تیم ملی ایران قبل از بازی با انگلیس اظهار داشت: بی صبرانه منتظر اولین بازی تیم ملی بودیم. . آمادگی ها و اقدامات لازم در این راستا به میزان کافی انجام شده و حمایت کامل مردم و کارکنان را بحمدالله دریافت کردیم. همه اینها انرژی مثبتی برای تیم ملی و بازیکنانش ایجاد می کند. انشاالله تمام توان خود را برای کسب نتیجه درخشان در این بازی به کار می گیرند و مردم را راضی می کنند.

وی در ادامه گفت: آنچه اهمیت دارد برنامه ریزی و تلاش فرزندان است; قاطعیت را در بین بچه ها می بینیم. انشاالله مردم بازی قابل قبول و درخشانی را ببینند. اینها مهمترین عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. در این چند ساعت باقی مانده از مردم می خواهم احساسات مثبت و انرژی مثبت بفرستند. با دعای خیر و پیام و نگرش مثبت از تیم ملی حمایت کنید تا شاهد درخشش تیم ملی در این روز باشیم.

اصولی درباره جایزه مطرح شده در هیات مدیره فدراسیون فوتبال برای ملی پوشان ایران گفت: هیات رئیسه تصمیماتی گرفته است که انشالله به موقع اتخاذ خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون درباره شیطنت های صورت گرفته بیشتر گفت: هنوز هم از کسانی که در فوتبال حرفه ای فعالیت می کنند انتظار می رود چنین نگاهی داشته باشند. در مورد مسائل غیر مرتبط با آنها اظهار نظر نکنید و فضای حرفه ای را ترک نکنید.


بیشتر بخوانید؛


اوصولی: بازیکنان تیم ملی سربازان ایران هستند/ از فیفا خواستیم جلوی سازندگان جانبی را بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید